مقالات

11 مورد از مضرات و فواید بستن شکم بند + تاثیر شکم بند لاغری

داشتن اندام متناسب یکی از مهمترین مسایل برای هر فرد است. از این رو افراد برای تحقق این امر به راه های گوناگونی روی می آورند . یکی از مرسوم ترین راه های داشتن اندام مناسب بستن شکم برای لاغری می باشد،به نظر شما تاثیر شکم بند لاغری چقدر است؟ این شکم بند ها در ابتدا عموما به عنوان یک کالای طبی استفاده میشد و برای بستن شکم بند بعد از جراحی موضعی استفاده می شدند .بعد ها شکم بند ها دارای انواع گوناگونی در سبد محصولات پزشکی شدند . برای مثال میتوان به شکم بند بارداری و شکم بند های کرم کننده اشاره کرد . هر یک از این شکم بند ها دارای کارکرد متفاوتی هستند و نیاز های مختلفی را رفع می کنند.

عملکرد شکم بند های لاغری بدین صورت است که شکم بند با اعمال فشار کشسانی روی چربی های ناحیه ی شکم ، سایز فرد را به صورت آنی کم می کند و فرم تراشیده ای به بدن می بخشد .اما آیا بستن شکم برای لاغری با شکم بند ضروریتی هم دارد و آیا بستن شکم باعث کوچک شدن آن میشود ؟ آیا استفاده از شکم بند های لاغری می تواند آسیب رسان باشد ؟ چقدر از فواید بستن شکم بند ها آگاهید ؟ در این مقاله تلاش می کنیم تا به طور کامل به نحوه استفاده از شکم بند و فواید بستن شکم بند و همچنین مضرات احتمالی آن بپردازیم.

شکم بند ساده سفید

270,000 تومان
شکم بند ساده سفید مدل 60110 معرفی اجمالی محصول ممکن است برای هر کس آسیب دیدگی هایی نظیر شکستگی استخوان

شکم بند لاغری ورزشی با پارچه شمعی

280,000 تومان
شکم بند لاغری ورزشی مدل 62200 معرفی اجمالی محصول ممکن است برای هر کس آسیب دیدگی هایی نظیر شکستگی استخوان

شکم بند پل دار سفید

310,000 تومان
شکم بند پل دار سفید مدل 60210 معرفی اجمالی محصول ممکن است برای هر کس آسیب دیدگی هایی نظیر شکستگی

شکم بند ساده کرم

310,000 تومان
شکم بند ساده کرم مدل 60320 معرفی اجمالی محصول ممکن است برای هر کس آسیب دیدگی هایی نظیر شکستگی استخوان

کمربند کار

320,000 تومان
کمربند کار مدل 53300 معرفی اجمالی محصول ممکن است برای هر کس آسیب دیدگی هایی نظیر شکستگی استخوان و یا

شکم بند پل دار کرم

340,000 تومان
شکم بند پل دار کرم مدل 60420 معرفی اجمالی محصول ممکن است برای هر کس آسیب دیدگی هایی نظیر شکستگی

شکم بند بارداری با پارچه سه بعدی

380,000 تومان
شکم بند بارداری با پارچه سه بعدی مدل 61200 معرفی اجمالی محصول ممکن است برای هر کس آسیب دیدگی هایی

گرمکن کلیه دولایه

430,000 تومان
گرمکن کلیه دولایه مدل 63300 معرفی اجمالی محصول ممکن است برای هر کس آسیب دیدگی هایی نظیر شکستگی استخوان و

شکم بند با کش دوبل

430,000 تومان
شکم بند با کش دوبل مدل 60430 معرفی اجمالی محصول ممکن است برای هر کس آسیب دیدگی هایی نظیر شکستگی

گرم کن کلیه آکریل پشم

450,000 تومان
گرم کن کلیه آکریل پشم مدل 63100 معرفی اجمالی محصول ممکن است برای هر کس آسیب دیدگی هایی نظیر شکستگی

شکم بند لیپوساکشن 100% پنبه

600,000 تومان
شکم بند لیپوساکشن مدل 60500 معرفی اجمالی محصول ممکن است برای هر کس آسیب دیدگی هایی نظیر شکستگی استخوان و

شکم بند ورزشی نئوپرن با کش دوبل

780,000 تومان
شکم بند ورزشی نئوپرن مدل 62100 معرفی اجمالی محصول ممکن است برای هر کس آسیب دیدگی هایی نظیر شکستگی استخوان

جنس شکم بند ها و انواع آن

شکم بند در واقع یک تکه پارچه کشی، پهن و ضدحساسیت بوده که اغلب دارای بست های قابل تنظیم می باشد.شکم بندها به گونه ای طراحی شده اند که کاربر بتواند به راحتی آن را در زیر لباس مد نظر خود بپوشد.با پوشیدن شکم بند متوجه تغییر سایزی آنی می شوید که این امر به علت فشرده سازی توده چربی در نواحی شکم می باشد.استفاده از شکم بند موجب تصحیح فرم شکم و پهلو در فرد می شود.شکم بندهای لاغری همان شکم بندهای چربی سوزی هستند که در انواع مختلفی تولید شده اند.

اغلب این شکم بندها از یک نوع پارچه پلیمری که به نام نئوپرین شناخته شده است، تولید می شوند.این نوع پارچه در لباس های مخصوص غواصی به علت عایق بودن به کار می رود.این امر موجب شده تا تبادل گرما و رطوبت مابین پوست و هوای محیط صورت نگیرد.این امر موجب افزایش تعریق به دنبال افزایش دمای بدن شده و موجب کاهش سایز می شود.

شکم بندهای طبی

در این مقاله منظور از شکم بند طبی ، شکم بند هاییست که عموما با تجویز پزشک و پس از عمل های جراحی به فرد تجویز می شوند . از جمله فواید بستن شکم بند طبی بهبود جای زخم می باشد . عضلات شکم در بیشتر افراد ضعیفتر از دیگر عضلات بدن می باشد . همچنین شکم یکی از قسمت های ذخیره چربی در بدن است .این دو امر سبب تاخیر در بهبود زخم های شکمی می شوند و حتی افتادگی شکم را در پی دارند . پس از عمل آپاندیس ، لیپوساکشن،سزارین و… استفاده از این نوع شکم بند به خصوص در روز های ابتدایی  به شدت توصیه می گردد.

بسیاری از افراد به بستن شکم با شال برای لاغری روی آورده و متاسفانه نتیجه درستی نگرفته اند.بستن شکم با شال برای لاغری در برابر شکم بند، به علت متفاوت بودن جنس شکم بند و طراحی آن بی تاثیر است.بنابراین نباید بستن شکم با شال برای لاغری را جایگزینی برای شکم بند لاغری دانست.ایا هنگام ورزش شکم بند ببندیم؟تاثیر شکم بند لاغری به حدی قابل توجه است که بسیاری از مربیان ورزشی برام فرم دهی بهتر بدن و تسریع در روند لاغری، پوشیدن یک شکم بند را در هنگام انجام تمارین ورزشی توصیه می نمایند.

تاثیر شکم بند لاغری برای جمع شدن شکم بعد از زایمان و یا عمل های جراحی لیپوماتیک به قدری قابل توجه بوده، که بسیاری از پزشکان پس از انجام عمل جراحی استفاده از شکم بند برای لاغری را توصیه می نمایند.

فواید بستن شکم بندهای طبی

از فواید شکم بند میتوان این را نام برد که با انقباض ایجاد شده توسط این شکم بند در ناحیه ی مذکور ، بهبود جای جراحی با سرعت بیشتری انجام می شود . همچنین کاهش درد موضعی از فواید بستن شکم بند طبی می باشد . توجه داشته باشید که بهتر است این نوع شکم بند را با مشورت پزشک خود خریداری کنید . در غیر این صورت برای آگاهی از شکم بند مورد نیاز خود و انواع فواید بستن شکم بند های طبی گوناگون با مشاورین آبی سلامت تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما با سابقه ی طولانی خود در اسرع وقت شماوره ی لازم را در این مورد به شما خواهند داد .

اگر میخواهید بدانید باش دنبالچه چگونه به شما کمک میکند میتوانید به مقاله بالش مخصوص دنبالچه چیست؟ مراجعه نمایید.

  • لاغری شکم

طریقه بستن شکم بند

تناسب اندام از دیرباز دغدغه ای بسیار جدی برای بشر بوده است. در قرن 21 شاید اغراق نباشد اگر تجارت های مربوط به لاغری، مانند شکم بند لاغری، طراحی ورزش های مخصوص لاغری، قرص های لاغری و از این دست موارد را جزء تجارت های موفق و پربازده دسته بندی نماییم.زنان جذب مردانی با اندام متناسب و عضلانی می شوند و مردان بیشتر با زنانی عیاق هستند که از تناسب اندام برخوردارند. لاغری و تناسب اندام یک امتیاز به حساب می آید. میلیون ها دلار تراکنش های نقدی در تجارت های مربوط به لاغری گواه ادعای ماست.

در قدیم چاقی نشانه ای از اشرافیت و ثروت محسوب می شد. افراد ثروتمند معمولا افرادی چاق بودند و لاغری را برای اعضای خانواده خود بر نمی شمردند. اما امروزه شرایط کاملا عوض شده است. افراد چاق همیشه در معرض دید و تماشای دیگران قرار می گیرند. چاقی یک معضل به حساب می آید و برخی آن را مادر بیماری ها قلمداد می نمایند.ابداع لوازم پزشکی و روش های نوین لاغری و چربی سوزی مانند شکم بند لاغری، گن های لاغری و … روز به روز دری جدید به روی مشتریان این تجارت باز می کند. اگر دقایقی اندک تبلیغات تلویزیونی، محیطی و اینترنتی را دنبال کنید، از تعداد و انواع این روش ها تعجب خواهید کرد.

عوارض شکم بند طبی

آیا شکم بند باعث لاغری میشود

عوارض ناشی از چاقی و داشتن شکم بزرگ بر همگان واضح و مبرهن است. علاوه بر عوارضی که چاقی در سلامتی افراد دارد، اضافه وزن باعث کاهش اعتماد به نفس و مشکلات روحی را نیز در افراد ایجاد می کند. درمان چاقی و کاهش وزن با چربی سوزی امری لازم و ضروری است. اما آیا متوسل شدن به هر کاری برای چربی سوزی درست است؟روش ها و لوازم طبی مختلفی برای لاغری طراحی شده است. یکی از این روش ها شکم بند لاغری است. اما عوارض شکم بند لاغری و طبی نیز بر کسی پوشیده نیست.

اولین نکته ای که در هنگام استفاده از شکم بند طبی باید به آن دقت نمایید، تعرق بدن در هنگام بستن شکم بند لاغری است. بسیاری از افراد تصور می نمایند که بعد از بستن شکم بند لاغری و طبی بدن بلافاصله شروع به تعرق می نماید و تاجرین این عرصه از این تصور غلط مردم سوء استفاده نموده و از آن برای فروش هرچه بیشتر محصولات خود استفاده می کنند. این یک باور غلط است. تعرق ناشی از بستن شکم بند لاغری دلیل بر چربی سوزی نیست.بلکه این آب خارج شده از منافذ پوست، آب زیر پوستی است که به علت فشرده شدن چربی های شکم، عکس العمل غیر ارادی بدن است، تا بتواند تعادل دمایی بدن شما را حفظ نماید.

این امر باعث کاهش سطح آب بدن شده و معضلات جسمی مختلفی را برای شما بدنبال خواهد داشت.نکته مهم تر زمانی است که شما قصد ورزش و چربی سوزی با تحرک را دارید. بستن شکم بند در این زمان علاوه بر اینکه نتیجه مثبتی به دنبال ندارد، بلکه از تاثیرات مثبت ورزش روی چربی سوزی شما نیز می کاهد.خارش و قرمزی پوست نیز از عوارض شایع استفاده از شکم بند لاغری است.جنس شکم بند های لاغری بسیار در این امر دخیل می باشد. نوع طراحی شکم بند و لوازم جانبی لاغری پزشکی نیز تاثیر بسزایی در کبودی پوست شما دارد.

دقت داشته باشید که این عارضه را ساده تلقی نفرمائید، زیرا با گذشت زمان و استفاده بیش از حد از شکم بند لاغری، باعث ایجاد خارش شدید و ضایعات اگزمایی در ناحیه درگیر خواهد شد.در حالت هایی خاص، هنگامی که شما نیاز به انقباض بیشتر دارید و میزان چربی های دور شکمتان به شدت افزایش یافته است، مجبور خواهید بود که که شکم بند لاغری را بیشتر بکشید. پاره شدن مویرگ های زیرپوستی و نزدیک پوست از عوارض ناشی از انقباض زیاد شکم بند لاغری است.

درباره آمبورنگ چیزی میدانید؟ برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله انواع آمبوبگ چیست ؟ را مطالعه نمایید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فواید شکم بند بارداری

شکم بند بارداری

وزن نوزاد در دوره ی بارداری می تواند صدمات بسیاری را به نواحی ستون فقرات ، کمر و لگن مادر وارد کند . تحقیقات نشان داده مادرانی که از فواید بستن شکم بند در طول بارداری بهره می برند ، تا 70% کمتر دچار اینگونه مشکلات خواهند شد . شکم بند بارداری انواع گوناگونی دارد .

بستن شکم بند بعد از جراحی

بهترین نوع آن هم قسمت پایین شکم را در بر می گیرد ، و هم در قسمت پشتی از ناحیه کمر حمایت می کند . فواید بستن شکم بند بارداری زیاد هستند ، اما توصیه ی پزشکان این است که در ماه آخر از آن ها استفاده نشود. بنابراین بهتر است در این باره با پزشک خود مشورت کنید .

فواید بستن شکم بند پس از زایمان

در قدیم شکم مادر را پس از زایمان با پارچه می بستند. امروزه شکم بندهای مخصوصی برای این کار طراحی شده که از افتادگی شکم جلوگیری میکند. این شکم بند ها از رشد چربی ها جلوگیری نموده و باعث صاف ماندن ستون فقرات می شود. ورم رحم یک امر طبیعی پس از زایمان است که با استفاده از این شکم بندها کاهش میابد.

همچنین پوشش ناحیه ی بخیه بعد از انجام سزارین و تسریع رود بهبود از دیگر فواید بستن شکم بند پس از زایمان است . بهتر است استفاده از این شکم بند ، حداقل یک روز پس از زایمان شروع شود ، اما برای اطمینان بیشتر با پزشک خود مشورت کنید با مصرف این نوع شکم بند طی دو ماه کمک بسیاری به بازگشت بدن به حالت قبل از زایمان خواهد شد . برای تهیه انواع شکم بند های مورد نیاز خود ، پرسش در باره فواید بستن شکم بند و اطلاع از قیمت و موجودی بهترین برند ها با کارشناسان آبی سلامت تماس بگیرید .

مضرات شکم بند بارداری

شکم بند الکتریکی

برخی از افراد از شکم بندهای الکتریکی جهت کاهش سایز استفاده می نمایند.این شکم بندها دارای طراحی منحصر به فردی بوده و اغلب شارژی می باشند.این نوع شکم بندها از نیروی لرزشی و مادون قرمز به منظور کاهش وزن استفاده می نمایند.این نوع شکم بند موجب لرزش ناحیه شکم شده و حالتی همانند دراز نشست را فراهم می آورد و همچنین توسط نور مادون قرمز موجب گرم شدن و افزایش متابولیسم بدن می شود.تمامی این مراحل در نهایت منجر به چربی سوزی بیشتر در ناحیه شکمی می شود.

بستن شکم بند هنگام خواب اگر از نوع الکتریکی باشد به هیچ عنوان توصیه نمی شود، بنابراین از بستن شکم بند الکتریکی در شب اکیدا خودداری نمایید.

شکم بند لاغری

تاثیر شکم بند لاغری چیست ؟ آیا شکم بند باعث لاغری میشود؟  شاید این روز ها رایج ترین نوع شکم بند در بین افراد ، شکم بند لاغری می باشد . امروزه انواع شکم بند لاغری مانند پشتی طبی در بازار یافت می شوند . فواید بستن هریک از این شکم بند ها گوناگون می باشد . برندهای گوناگونی در زمینه ی انواع شکم بند لاغری وجود دارند . از بهترین نمونه های موجود در بازار می توان به برند اوپو و دکتر مد اشاره کرد . همچنین طب و صنعت یکی از قویترین برند های ایرانی در ساخت انواع لوازم زیبایی و ورزشی می باشد.

برای خرید شکم بند لاغری و اطلاع از قیمت شکم بند لاغری می توانید با مشاورین آبی سلامت تماس بگیرید . حال به فواید بسین شکم بند لاغری و معایب احتمالی آن برای برخی افراد خواهیم پرداخت . هبچ کس دوست ندارد که شکم بزرگی داشته باشد .

عوارض شکم بند

بستن شکم بند لاغری را می توان سریع ترین راه برای داشتن اندام مناسب دانست . این شکم بند ها با حالت کشسانی خوب فشار مناسبی را به شکم و پهلو ها وارد می کنند . به گونه ای که این فشار چربی های اشباع شده در ناحیه شکم و پهلو را جمع می کند ، اما فشار وارده آنقدر زیاد نیست که فرد دچار آسیب شود .همچنین برخی از این شکم بند ها دارای بافتی هستند که گرمای موضعی را ایجاد کرده و باعث چربی سوزی می شود . در الیاف برخی از این نوع شکم بند ها از الیاف پشم استفاده شده که گرمای بیشتری را تولید می کنند .

از این نوع شکم بند ها برای گرم نگه داشتن کلیه ها و کمر نیز استفاده می شود . چربی سوزی بیشتر در هنگام تعریق از دیگر فواید بستن شکم بند می باشد .

شکم بند لاغری چگونه کار می کند؟

اگر با خرید یک شکم بند لاغری به دنبال معجزه هستید و انتظار دارید که بدنتان مشابه بدن ورزشکاران رشته های رزمی شود، شما رویاهای زیبایی دارید. این ها، نه هدف تولید و طراحی شکم بندهای لاغری هستند و نه مقاصدی که شما باید از آنها انتظار داشته باشید.شکم بند های لاغری به طوری طراحی شده اند که به درجات مختلف، عضلات شکم و قسمت های دیگر بدن را که دارای چربی اضافه هستند، در حالت فشرده قرار داده و تا حدالامکان منقبض می نمایند. در طولانی مدت این کار باعث کوچکتر دیده شدن شکم شما خواهد شد، اما این پایان کار نیست.

شکم بند ها در لحظه می توانند اندامی تقریبا متناسب و ورزیده را به دید دیگران، در اختیار شما قرار دهند. اما این فقط یک نتیجه کوتاه مدت و گذراست. اگر به دنبال اندام ورزیده و تناسب اندام هستید و قصد دارید چربی های اضافی شکم را کاملا از بین ببرید، شما نیاز به نکات مهم دیگری مانند ورزش کردن و رژیم های مختلف غذایی هستید.

چند ساعت در روز از شکم بند استفاده کنیم

اگر قرار بود هر کس با بستن یک شکم بند، اندامی متناسب داشته باشد، همه ما در حال حاضر خوش اندام و بدنی عاری از چربی و عضلانی داشتیم. پس اگر در میان اطرافیان خود هنوز کسانی هستند که به دنبال روش های جدید برای لاغری و چربی سوزی هستند، این به این معنی است که صرف استفاده تنها از شکم بند لاغری دوای درد شما نیست. البته در این میان از تاثیر مثبتی که شکم بند در شما ایجاد می نماید، نباید گذشت.

گن های لاغری در واقع چربی های شما را منقبض کرده و محل آنها را جابجا می نمایند و این به معنی حذف چربی ها نیست. حذف چربی ها نیاز به همت و تلاش بیشتری دارد. اگر امشب به یک مهمانی دعوت هستید و لباس زیبایی که خریده بودید، دیگر برای شما کوچک شده است، چاره کار یک شکم بند لاغری است. پس اگر شما از یک متخصص سوال کنید که آیا شکم بند شکم شما را کوچک می کند و ایا شکم بند باعث لاغری شکم میشود، پاسخ او مثبت خواهد بود برای تاثیر بستن گن در لاغری شکم، اما احتمالا اما و اگرهایی نیز به دنبال پاسخ مثبتش تحویل شما خواهد داد.

برای اندازه روش اندازه گیری دقیق و درست برای گن لاغری که بتوانید به صورت آنلاین نیز خرید کنید به  اصول سایز بندی گن لاغری توجه نمایید.

چند ساعت در روز از شکم بند استفاده کنیم؟

ممکن است برای افراد این سوال پیش بیاید که چند ساعت در روز از شکم بند استفاده کنیم؟میزان زمان استفاده کردن از شکم بند بسته به موقعیت فرد ممکن است متفاوت باشد.افرادی که تحت عمل های جراحی قرار گرفته اند برای جمع شدن و لاغرتر شدن ناحیه تحت عمل ممکن است نیاز باشد یک هفته تا یک ماه به پوشیدن گن یا بستن شکم بند بعد از جراحی ادامه دهند.افرادی که فعالیت ورزشی دارند، بیشتر در هنگام انجام تمارین ورزشی اقدام به پوشیدن شکم بند می نمایند.

اما به صورت روتین پاسخ پزشکی به سوال روزی چند ساعت شکم بند ببندیم می توان گفت: که بهتر است برای جلوگیری از بروز بیماری های پوستی بخصوص اینترتریگو که در ناحیه رشد مخمر به وجود می آید بهتر است هر هشت ساعت یکبار به مدت یک تا دو ساعت به پوست خود استراحت دهید.

تاثیر شکم بند در لاغری چقدر است؟

آیا بستن شکم باعث لاغری میشود؟ شکم بند لاغری، رژیم غذایی، ورزش های نرم، مصرف سبزیجات و پرهیز از مصرف گوشت قرمز، گن لاغری، اینها کلماتی هستند که اگر هر روز از ذهن شما می گذرد و در فکر آنها هستید، به معنی این است که شما با معضلی به نام چاقی روبرو هستید. چاقی را در دنیای مدرن امروز می توان یک بیماری درمان پذیر قلمداد کرد، که به روش های بسیار دقیق و با کمترین عوارض قابل درمان است. مهمترین قدم برای رسیدن به اندامی متناسب، در درجه اول همت شماست.

ایا شکم بند لاغری تاثیر دارد ؟ تاثیر شکم بند لاغری در مردان و زنان تقریبا به صورت یکسان بوده و هر فرد با هر شرایط وزنی و سنی می تواند به استفاده از شکم بند برای لاغری روی بیاورد.

بستن شکم بند در شب

امروزه بسیاری از افراد به علت عادات غذایی پر کالری و شغل های کم تحرک و پشت میز نشینی، دچار اضافه وزن هستند.اضافه وزن به صورت توده چربی در اکثر نقاط بدن به خصوص در نواحی شکم تجمع می یابد و باعث دفرمه شدن اندام فرد می شود.به همین دلیل بسیاری از افراد که به دلیل شرایط جسمی و یا نداشتن زمان کافی نمی توانند به فعالیت های ورزشی بپردازند، به دنبال راه حل های ایمن برای کاهش وزن و کاهش سایز خود هستند.یکی از رایج ترین روش ها استفاده از شکم بند برای لاغری می باشد.بستن شکم بند در شب موجب افزایش سوخت و ساز بدن در هنگام خواب می شود.

بستن شکم بند در هنگام خواب نیز با سفت کردن توده چربی و تعریق موجب کاهش سایز می گردد.متابولیسم بدن در هنگام استراحت بسیار کاهش می یابد بنابراین بستن شکم بند در خواب و یا هنگام استراحت روزانه، تاثیر بسزایی در کاهش توده چربی بدن دارد.از آنجا که شکم بندهای مخصوص لاغری با طراحی منحصر به فرد خود بیشترین میزان راحتی را برای فرد به ارمغان می آورند، بنابراین بستن شکم بند در شب باعث برهم زدن خواب در فرد نمی شود.از دیگر مزایای بستن شکم بند در هنگام خواب می توان به افزایش دمای بدن در هنگام خواب و آب شدن چربی های شکم و پهلو اشاره نمود.

بستن شکم بند هنگام خواب

شکم بند لاغری، رژیم غذایی و ورزش همگی تنها با همت شماست که فرآیند لاغری شما را امکان پذیر می نمایند. ما در این یادداشت قصد داریم نکاتی طلایی در هنگام استفاده از شکم بند لاغری برای رسیدن به اندامی ایده آل را برای شما مطرح نماییم. ترکیب همت شما با این نکات، معجزه زندگی شما خواهد شد.انتظار شما از یک شکم بند لاغری یا کمربند لاغری چیست؟ آیا عوارض بستن شکم بند طبی را می دانید؟ طریقه بستن شکم بند لاغری را چطور؟ آیا شکم بند شکم شما را کوچک می کند یا این فقط یک نمایش کوتاه مدت است؟

آموزش رقص برای لاغری شکم کارساز است؟ بستن شکم بند موقع خواب  ضروری است؟ مشت زدن به شکم برای لاغری درست است؟ قبل از خرید شکم بند لاغری چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟ همه و همه سوالاتی است که در این مقاله قصد داریم شما را به پاسخ آنها نزدیک کنیم. در مطلبی دیگر با انواع فشار سنج آشنا شوید.

مضرات بستن شکم بند لاغری (عوارض شکم بند)

تا کنون آسیب خاصی در زمینه ی بسیتن شکم بند های لاغری توسط سازمان بهداشت جهانی ثابت یا اعلام نشده. اما این بدین معنی نیست که شما الزاما فقط با بستن این شکم بند کاهش وزن چشم گیر را تجربه خواهید کرد . بلکه این شکم بند مکمل بسیار خوبی برای دیگر اعمال دوره ی کاهش وزن می باشد . بلکه از فواید بستن شکم بند لاغری این را بخاطر داشته باشید که با اعمال فشار مطلوب و گرمای دلپذیر ، شکم بند لاغری جلوی رشد چربی های زائد در ناحیه شکم را می گیرد .

بستن شکم با شال برای لاغری

ولی برای یک تغییر فوق العاده در کنار بستن شکم بند لاغری هرگز از رژیم های غذایی سالم و داشتن کمی نرمش روزانه غافل نشوید . آبی سلامت نماینده رسمی فروش محصولات دکتر مد ، اوپو ، طب و صنعت و … با تضمین اصل بودن کالا ها تلاش می کند تا با توجه به نیاز دقیق مصرف کننده بهترین گزینه را به آن ها اعلام کند . همچنین برای تاثیر گذاری کامل گن ها و شکم بند های لاغری و بردن بیشترین بهره از فواید بستن شکم بند های لاغری توجه کنید که محصول شما با 1 تا دو سایز کوچکتر از سایز واقعی شما باشد .

  • در پاسخ به این سوال که ایا بستن شکم بند باعث کوچک شدن شکم میشود باید گفت بله

اما این امر را به خاطر بسپارید که بستن شکم بند به تنهایی باعث کاهش سایز زیادی نمی شود و اگر با اصلاح رژیم غذایی و تمارین ورزشی همراه باشد دارای روند سریع تری خواهد بود. به این صورت که در صورت استفاده از شکم بند ساعت شنی میتوانید به فرم اندام دلخواه خود دست یابید.

  • یکی از سوالات پر تکرار کاربران این است که آیا شکم بند لاغری تاثیر دارد؟

یکی از ساده ترین روش ها برای دستیابی به اندام دلخواه استفاده از شکم بند لاغری به خصوص بستن شکم بند در شب است.

فواید بستن شکم بند در شب

بستن شکم بند در شب موجب افزایش سوخت و ساز بدن در هنگام خواب می شود.بستن شکم بند در هنگام خواب نیز با سفت کردن توده چربی و تعریق موجب کاهش سایز می گردد.متابولیسم بدن در هنگام استراحت بسیار کاهش می یابد بنابراین بستن شکم بند در خواب و یا هنگام استراحت روزانه، تاثیر بسزایی در کاهش توده چربی بدن دارد.از آنجا که شکم بندهای مخصوص لاغری با طراحی منحصر به فرد خود بیشترین میزان راحتی را برای فرد به ارمغان می آورند، بنابراین بستن شکم بند در شب باعث برهم زدن خواب در فرد نمی شود.

از دیگر مزایای بستن شکم بند در هنگام خواب می توان به افزایش دمای بدن در هنگام خواب و آب شدن چربی های شکم و پهلو اشاره نمود.در صورت بستن شکم بند در شب و تعریق بهتر است گن را شسته و سپس استفاده نمایید.به طور کلی بستن شکم بند هنگام خواب شبانه و یا روز موجب اصلاح فرم و تسریع روند لاغری می شود.بسیاری از افرادی که دارای تناسب اندام هستند برای دستیابی به فرم ساعت شنی به بستن شکم بند هنگام خواب روی آورده اند.

نکات مهم قبل از خرید شکم بند لاغری

  • دور کمر خود را بدانید

فواید بستن کمر

شکم بندهای لاغری در سایزهای مختلف در بازار وجود دارد، البته برخی از آنها نیز فری سایز بوده و برای اکثریت مردم قابل استفاده است. اما با توجه به بسته بندی بودن، این شکم بندها و عدم امکان پرو آنها در هنگام خرید، لازم است از قبل دور کمرتان را با یک متر اندازه بگیرید.

  • طرح مناسب را انتخاب کنید : شکم بندهای موجود در بازار در طرح های مختلف تولید می شوند. از نوع پوشیدنی، نیم تنه، تمام تنه، دور کمر، دور باسن و … . با توجه به کاربردی که از آن انتظار دارید از قبل طرح مورد نظرتان را انتخاب نمایید.
  • شرکت سازنده: گن های لاغری تولیدات چینی، اروپایی و شرکت های داخلی مختلف در بازار وجود دارد. هر کدام بر حسب جنس و قیمتی که دارند، از بقیه متمایز می شوند.
  • جنس ساخت: در بالا به عوارض استفاده از گن های لاغری بی کیفیت و با جنس ضعیف اشاره کردیم.
  • قیمت : همیشه در هنگام خرید به قیمت ها دقت کنید. اگر شما مشکل مالی ندارید، دلیل بر این نیست که برای هر کالایی هر قیمتی را بپردازید. بسته به نوع کارایی که از شکم بند  انتظار دارید، شکم بند خود را انتخاب کنید و فقط قیمت آن را بپردازید.
  • متعلقات شکم بند: در برخی از شکم بندهای بی کیفیت، قطعات فلزی و محکمی به کار رفته که در هنگام استفاده باعث ایجاد خراش و کبودی در بدن شما می شوند. در هنگام خرید به این نکته توجه فرمایید و تمام قسمت های شکم بند را از قبل مورد بررسی قرار دهید.
  • شکم بند را روی یک لباس نازک ببندید : پوست یکی از حساس ترین قسمت های بدن است. بیماری ها و معضلات متعددی برای پوست بوجود می آید که برای درمان هر کدام هزینه های هنگفتی نیاز است. تقریبا تنها عضو بدن است که در معرض مستقیم طبیعت قرار میگیرد. از این نظر باید به دقت از آن محافظت نمایید.اگر هرگونه حساسیت پوستی و التهابی در آن دارید، حتما شکم بند های لاغری را روی یک لباس نازک بپوشید تا عوارض ناشی از آنها به حداقل میزان ممکن برسد.
  • برای روی گن هر لباسی مناسب نیست : لباس های تنگ معمولا گن های لاغری را معلوم می کنند و این امر اصلا دید زیبایی در تیپ شما نخواهد داشت. سعی کنید از لباس هایی برای روی شکم بند خود استفاده نمایید که از روی آنها گن لاغری شما معلوم نباشد.
  • از شکم بند همیشه استفاده ننمایید: استفاده بیش از حد از گن های لاغری باعث تشدید عوارض ناشی از آنها می شود در روز ساعات مشخص و مناسبی برای پوشیدن گن استفاده کنید و از استفاده بیش از حد آن پرهیز کنید.
  • در هنگام خواب شکم بند لاغری ممنوع : استفاده از شکم بند در هنگام خواب ممکن است باعث بروز مشکلات تنفسی در شما شده و زندگی شما را به مخاطره بیاندازد. مطمئن باشید که گن های لاغری در زمان خواب شما، معجزه نمی کنند.
  • در هنگام ورزش از گن لاغری استفاده نکنید: با توجه به نکاتی که در بالا درباره استفاده از شکم بند هنگام ورزش بیان کردیم، توصیه می کنیم  خود را از بستن شکم بند هنگام ورزش و گن های لاغری هنگام ورزش رها کنید.
  • حساسیت های پوستی و تنفسی را در نظر بگیرید: اگر استفاده از گن های لاغری باعث بروز حساسیت ها و مشکلات جسمی برای شما می شود، از استفاده از آن منصرف شوید.

در هنگام خرید شکم بند حتما به سایز خود توجه نمایید. در صورت تا خوردن شکم بند این گن برای شما کوچک می باشد. در هر صورت بهتر است شکم بندی را انتخاب نمایید که نه زیادی سفت و نه زیادی شل باشد تا بیشترین تاثیر را برای لاغری بر اندام شما بگذارد.

جمع بندی:

آیا بستن شکم بند باعث لاغری میشود؟ اگر شما قصد لاغر دیده شدن را دارید و سلامتی و تناسب اندام دائمی اهمیتی در ذهن شما ندارد، بهترین راهکار برای شما شکم بند لاغری است. اما اگر به دنبال تناسب اندام و داشتن بدنی آماده و روی فرم هستید، اگر دوست دارید همیشه جذاب و خوش فرم دیده شوید، اگر انتظار دارید همه اطرافیانتان به داشتن بدنی مثل شما غبطه بخورند، کمی بیشتر از یک شکم بند لاغری نیاز خواهید داشت.ورزش، رژیم های غذایی مناسب و البته تلاش، تلاش و تلاش بهترین راهکار برای تناسب اندام و چربی سوزی است. هیچ رویایی مفت و رایگان به دست نمی آید.

برخی سوالات متداول:

ایا بستن شکم بند باعث کوچک شدن شکم میشود؟

اما این امر را به خاطر بسپارید که بستن شکم بند به تنهایی باعث کاهش سایز زیادی نمی شود و اگر با اصلاح رژیم غذایی و تمارین ورزشی همراه باشد دارای روند سریع تری خواهد بود. به این صورت که در صورت استفاده از شکم بند ساعت شنی میتوانید به فرم اندام دلخواه خود دست یابید.

چند ساعت در روز از شکم بند استفاده کنیم؟

میزان زمان استفاده کردن از شکم بند بسته به موقعیت فرد ممکن است متفاوت باشد.افرادی که تحت عمل های جراحی قرار گرفته اند برای جمع شدن و لاغرتر شدن ناحیه تحت عمل ممکن است نیاز باشد یک هفته تا یک ماه و…