دسته‌بندی نشده

بررسی و خرید بهترین شیردوش + معرفی4 بهترین شیردوش برقی

قبل از خرید بهترین شیردوش بهتر است بدانید شیردوش چیست، و با کارایی آن آشنا شوید.مادرانی که به فرزند خودشان شیر می‌دهند و تمایل به استفاده از شیر خشک را ندارند،همواره به دنبال تهیه بهترین شیردوش هستند.شیردوش یکی از انواع دستگاه‌های پزشکی می باشد که با تقلید از نحوه مکیدن نوزاد توسط ایجاد فشار خلا منجر به خروج شیر می‌شود.

شیردوش وسیله ای برای دوشیدن شیر از سینه مادر است که میتوان آن را به دو نوع شیر دوش دستی و شیر دوش برقی تقسیم بندی کرد. در بعضی از مادران به دلیل کوچک بودن نوک سینه، کودک قادر به تغذیه از سینه مادر نمیباشد در این موارد مشکلات مدیدی برای کودک و مادر ایجاد میشود.

انواع مختلف شیردوش توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده مورد تایید قرارگرفته‌اند.بعضی مواقع مخصوصا در روزهای اولیه تولد،کودک قادر به گرفتن سینه مادر نمیباشد یا سینه مادر را میگیرد ولی قادر به میکیدن سینه مادر نمیباشد ویا میتوان گفت کودک بعد از گذشته چند ثانیه احساس خفگی میکند و شروع به گریه کردن مینماید.

بسیاری از کودکان تنها از یک سینه مادر تغذیه میکنند و از پذیرش سینه دیگر مادر امتناع میورزند این عمل کودک باعث بروز مشکلات بسیاری برای مادر میشود.در مواقعی که کودک قادر به تخلیه شیر موجود در سینه مادر نمیباشد سینه مادر متورم شده و درد شدید در ناحیه پستان حس میشود.

 

بهترین شیردوش دستی

 

بهترین راه برای خارج کردن شیر موجود در سینه مادر استفاده از شیر دوش میباشد.از بهترین شیردوش می‌توان برای حفظ یا افزایش عرضه شیر مادران، از بین بردن تورم سینه‌ها و مجاری شیر بسته، یا بیرون کشیدن نوک سینه‌های صاف یا معکوس استفاده کرد، تا نوزاد به راحتی بتواند از شیر مادر خود تغذیه نماید.

در بسیاری از موارد کودک در هنگاه گرفتن هر دو سینه مادر مشکلی پیش نمی اورد و مادر به راحتی میتواند کودک خود را تغذیه کند اما به خاطر داشته باشید در خیلی از ساعتهای شبانه روز مادر قادر به تغذیه کودک به وسیله سینه خود نیست و شیر خود را از قبل میگیرد و شخص ثالثی وظیفه شیر دهی به کودک را بر عهده میگیرد.

مثال: در جامعه حال حاضر بسیاری از مادران شیرده شاغل میباشند وساعت های زیادی در کنار کودک دلبندشان نمی باشند و شخص دیگری وظیفه نگه داری از کودک را دارا میباشد ولی میتوان با استفاده از شیر دوشهای موجود در بازار شیر مادر را برای ساعات جدایی از مادر نگه داشت تا برای تغذیه کودک نیازی به حضور فیزیکی مادر نباشد.

 یا مادر و فرزند در مکانی هستن که امکان تغذیه بچه از سینه مادر وجود ندارد .پس میتوان به سراحت گفت تمام مادران شیرده نیازی مبرم به شیر دوش دارند.در توضیح کوتاهی به اهمیت و واجب بودن شیر دوش برای مادران شیرده اشاره کردیم. حال میخواهیم در کنار هم انواع شیر دوش را مورد برسی قرار داده و از انواع برندهای شیر دوش مطلع شویم.

تمامی شیر دوش های موجود در بازار را میتوان به دو تقسیم بندی کرد:

  1. شیر دوش دستی
  2. شیر دوش برقی

شیر دوش دستی

نام دستگاهی میباشد که به کمک دست و فشردن پمپ موجود دستگاه عمل میکیدن سینه مادر را شبیه سازی کرده و این اقدام باعث خارج شدن شیر از سینه مادر میشود.برخی از شیردوش‌های دستی، دستگاه‌هایی دارای دو عملکرد هستند، که جز بهترین شیردوش دستی به شمار می‌آیند.

این شیردوش‌ها هم به صورت دستی و هم به صورت برقی قابل استفاده می‌باشند .همگی انواع شیردوش‌های دستی تنها برای یک کاربر طراحی شده‌اند و بهتر است پس از تهیه بهترین شیردوش دستی برای جلوگیری از انتقال آلودگی و حفظ ایمنی، از به اشتراک گذاشتن شیردوش دستی خود با فرد دیگری بپرهیزید.

 

خرید شیر دوش دستی

 

اجزاء و متعلقات شیر دوش دستی

  • پوشش لاتکسی سینه:جام مخروطی شکلی که به روی سینه مادر قرار میگیرد.
  • پمپ شیر دوش:وسیله ای که به کمک آن میتوان شیر مادر را استخراج کرد پمپ ها به پوشش لاتکسی سینه متصل میشوند و عمل مکش از سینه مادر را انجام میدهند.
  • ظرف شیشه ای شیر:در قسمت پایینی شیر دوش قرار دارد بعضی از ظرفهای شیشه ای شیر دوش بر روی خود اعدادی دارند که میزان شیر دوشیده شده از سینه مادر را نشان میدهد.

این ظرف از مابقی قسمتهای شیر دوش جدا شده و قابل شست و شو میباشد.تمامی اجزای شیردوش‌ دستی قابل جداسازی و ضدعفونی هستند به همین دلیل بهتر است آن قسمت از شیردوش را که در تماس مستقیم با شیر هستند، پس از هربار استفاده ضدعفونی شود.

زمانی که عمل میکیدن سینه مادر به وسیله دستگاه شیر دوش شروع میشود شیر مادر درون ظرف شیشه ای میریزد.نظرات ضد و نقیض بسیاری در باره استفاده و عملکرد شیر دوشهای دستی در میان است که لازم میدانیم اطلاعات جامعی به مادران شیرده بدهیم.

بسیاری از مادران شیر ده که از شیردوشهای دستی استفاده میکنند بر این باورند که کار با این مدل بسیار راحت تر میباشد و از جایی که میزان قدرت مکش سینه و زمانبندی ان به دست خود مادر است مزیت بهتری نسبت به شیر دوشهای برقی دارد.

از دیگر مزیت هایی که مادران در رابطه با شیر دوش های دستی اعلام میدارند سبکی و جمع و جور بودن این مدل از شیر دوش است و برای حمل و نقل مادر را کمتر دچار زحمت میکند.قیمت پایین شیر دوشهای دستی و کم صدا بودن آن دلیل دیگری برای خریدن این محصول توسط مادران شیرده است.

جهت مشاهده و خرید محصول شیر دوش دستی مدلا میتوانید به محصول مربوطه مراجعه نمایید.

ولی بعضی دیگر از مادران شیرده نظر دیگری دارند.آنها معتقدند که کار با شیردوشهای دستی بسیار زمان بر میباشد و در بعضی موارد علی رقم تلاش زیاد نمیتوانند عمل استخراج شیر از سینه رو به انجام برسانند.بعضی از مادران شیر ده، شیر دوشهای دستی را بسیار ناکارآمد میدانند و توضیح میدهند در بسیاری از مواقع شیر دوش قابلیت تخلیه کامل شیر از سینه مادر را ندارد و شیر مادر ترشح میکند.

برخی از مادران و متخصصان بر این باورند شیر دوشهایی که از پمپ تو خالی برای مکش سینه استفاده میکنند قبلیت تمیز شدن ندارند و این مدل از شیر دوش های دستی غیر بهداشتی هستند و باعث بروز مشکلات دهانی برای کودک میشوند.

یکی از معایب پمپ‌های دستی می‌توان به این مورد اشاره نمود که پمپ‌های دستی قادرند تنها یک سینه را در یک زمان پمپ کنند و به اندازه پمپ‌های برقی قدرتمند نیستند.به همین دلیل ممکن است دست کاربر، به دلیل پمپاژ مکرر برای عمل دوشیدن شیر خسته شود.

 

قیمت شیر دوش برقی

 

همچنین امر پمپاژ شیر توسط پمپ‌های دستی نیازمند مدت زمان بیشتری نسبت به شیردوش‌های برقی می‌باشند.معایب و مزایای شیر دوشهای دستی نسبت به شیر دوشهای برقی گفته شد ،حال باید توضیح کوچکی بدهیم در رابطه با چگونگی کار با شیر دوشهای دستی همانطور که گفته شد.

کار با این مدل از شیر دوشها بسیار آسان بوده تنها مادران باید به چند نکته توجه فرماینددر اولین قدم پوشش لاتکس شیر دوش را به روی سینه قرار دهید حال باید پمپ یا دسته اهرم را فشار دهید تا شبیه سازی مکش انجام شود.

میزان قدرت مکش رابطه مستقیم به میزان فشار وارد شده به پمپ دارد و خود مادر میتواند قدرت مکش را در شیر دوشهای دستی تنظیم کند.

حال شیر از سینه مادر خارج شده و داخل محفظه ی شیشیه ای شیردوش میریزدبعضی از دستگاه های شیر دوش دستی دارای لوله ای کوچک هستند به پمپ مکش شیر دوش متصل میشود و شیر استخراج شده از سینه مادر را به سمت شیشه شیر هدایت میکند.

حد المقدور از خریداری شیر دوشهای دستی که دارای شکلی شبیه شیپور هستند خود داری کنید زیرا در اکثر این نوع از شیر دوشهای دستی از پمپ تو خالی برای مکش سینه استفاده میشود که بالا توضیحی در این باره داده شد.

دلیل خرید شیردوشهای دستی توسط مادران

مادرانی که اقدام برای خرید شیر دوش دستی میکنند بر این عقیده استوار هستند که این مدل از شیردوشها سبکتر بوده و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه میباشد.دلیل دیگر شباهت بسیار بالای این شیردوش ها به مکش سینه به وسیله نوزاد میباشد زیرا میزان و قدرت مکش آن دست خود مادر میباشد و میتوانند قدرت مکش را با دست خود تنظیم کنند.

در مواقعی که تصمیم میگیرید به طور همزمان با یک سینه به نوزاد شیر بدهید و از شیر دوش برای تخلیه شیر سینه دیگر استفاده کنید نوزاد شما ترجیح میدهد از شیر دوش دستی استفاده بفرمایید زیرا بسیار کم صدا تر از شیر دوشهای برقی میباشد.

تنها شبهه موجود در نوع عملکرد شیر دوشهای دستی در این است که برخی عمل دوشیدن شیر توسط شیر دوش را بسیار وقت گیر میدانند(میزان توانایی فشاردن پمپ شیر دوش) در حالی که بسیاری از  مادران در این کار حرفه ای هستند و در مدت زمان کوتاهی شیرسینه را تخلیه میکنند.

نظر کارشناسان آبی سلامت در رابطه با شیر دوشهای دستی

ما به مادران توصیه میکنیم تا جایی که میتوانند از شیر دوشهای دستی استفاده نکنند زیرا

  1. شیر دوشهای دستی کوچک و ارزان هستند ولی میزان انژی زیادی از مادر گرفته میشود تا موفق به استخراج شیر از سینه شوند.
  2. شیردوشهای دستی برای مادرانی که استفاده کمی از شیر دوش دارند طراحی شده.
  3. به دلیل جدا نشدن پوشش لاتکس و استفاده از پمپ های تو خالی نظر مشاوران ما بر این است این شیر دوشها غیر بهداشتی میباشند.
  4. این شیردوشها قادر به تحریک غدد شیری سینه مادر نمیباشد به همین دلیل شیر مادر کامل تخلیه نمیگردد.

 

خرید شیر دوش برقی

 

شیر دوش برقی

دستگاه الکترونیکی و کاملا خود کار که به مادران شیر ده کمک میکند تا با سهولت اقدام به استخراج شیر از سینه خود کنند این دستگاهها قابلیت کار با برق و باطری را دارند.

شیر دوشهای برقی به دو دسته تقسیم میشوند

  1. شیر دوشهای برقی بیمارستانی
  2. شیر دوشهای برقی خانگی

شیر دوشهای برقی خانگی

این نوع از شیر دوشها مناسب مادرانی میباشد که مکرر اقدام به استخراج شیر از سینه خود میکنند.به دلیل استفاده اسان و همچنین تسریع  بخشیدن به عملیات دوشیدن شیر مادر،شیر دوشهای برقی خانگی از محبوبیت بالایی در بین مادران شیر ده برخوردار هستند.

بعضی از مدلهای شیر دوشهای خانگی توانایی استخراج شیر از هر دو سینه به صورت همزمان را دارا میباشند.

اجزاء و متعلقات شیر دوشهای برقی

  • پوشش سیلیکونی:به روی سینه مادر قرار میگرد در بسیاری از شیردوشهای برقی به راحتی میتوانید پوشش را جدا کنید

از شست و شوی پوشش سیلیکونی با مواد شوینده پرهیز کنید.

  • پمپ شیر دوش:که به صورت الکترونیکی بوده و از باطری یا برق خانگی برای تامین انژی خود استفاده میکند.
  • ظرف شیشه ای شیر:پمپ به این ظرف متصل شده و داخل آن سیم کوچکی تعبیه شده تا شیر دوشیده شده را به شیشه هدایت کند.این ظرف از مابقی قسمتهای شیر دوش جدا شده و قابل شست و شو میباشد.

 

تحلیل شیر دوش های برقی

اغلب شیردوش‌های برقی از باطری‌های قابل شارژ، برای تغذیه یک موتور کوچک استفاده می‌نمایند.این نوع از شیردوش معمولا کوچک‌تر و سبک‌تر از شیردوش‌هایی که از برق به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کنند، هستند.

با این حال، شیردوش‌های دارای باطری معمولاً به اندازه شیردوش‌های برقی قدرتمند نیستند و معمولاً مانند پمپ‌های الکتریکی گزینه‌های زیادی برای تنظیم قدرت مکش و سایر متغیرها ندارند.یکی از مزیت شیردوش‌هایی که با باطری کار می‌کنند، قابلیت استفاده و دسترسی راحت در مکان‌هایی مانند هواپیما که فاقد آداپتور برق است، می‌باشد.

بسیاری از افراد دارای تحمل کمی در برابر قدرت مکش می‌باشند، به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید دستگاهی را انتخاب نمایند که دارای قابلیت تنظیم مکش می‌باشد.بسیاری از مادران به دنبال بهترین شیردوش برقی ایرانی هستند، زیرا بیشتر انواع شیردوش برقی ایرانی، دارای قابلیت تنظیم قدرت مکش و مکانیسم ساده‌ای می‌باشند.

شیردوش‌هایی که از نیروی الکتریکی برای عمل پمپاژ استفاده می‌نمایند نسبت به شیردوش‌هایی که با باطری کار می‌کنند دارای ابعاد بزرگ‌تر و گزینه‌های انتخابی بیشتری هستند.

از جمله ایراداتی که میتوان به شیر دوشهای برقی وارد آورد حجم بزرگتر آن و همچنین پر صدا بودن دستگاه پمپ نسبت به مدل دستی میباشد.بر روی پمپ های شیر دوش برقی دکمه هایی تعبیه شده تا مادر بتواند سرعت شبیه سازی میکیدن سینه را کم یا زیاد کند

شیردوشهای موجود در بازار دارای دو نوع  پمپ برای مکش میباشند و این دو نوع پمپ عملکردی کاملا متفاوت دارند.

نوع اول:پمپ های اصطلاحا تک زمانه:زمانی که مادر شیر ده از شیر دوش برقی تک زمانه استفاده میکند دستگاه مکشی ممتد و بدون وقفه دارد.این عملکرد حس خوشایندی به مادر القا نمیکند و در سرعتهای بالا در مکش احتمال زخم یا درد در سینه مادر تشدید میشود.

نوع دوم:پمپ های دو یا چند زمانه:شیر دوشهای برقی که از این پمپ ها برای مکش سینه مادر استفاده میکنند بسیار محبوب هستند.عملکرد انها به این گونه است زمانی که دستگاه در حال مکش سینه مادر میباشد بعد از مدت کمی از ادامه مکش باز می ایستد و دوباره شروع به میکیدن سینه مادر میکند.

مدت زمان قطع و وصل مکش در این پمپ ها بسیار کم میباشد ولی به طور معجزه آسایی موفق به شبیه سازی میکیدن سینه توسط نوزاد شده و مادران شیر ده در هنگام استفاده از این شیردوش های برقی کوچکترین حس ناخوشایندی را تجربه نمیکنند.

 

تحلیل شیردوش های برقی

 

به طور کلی عمل پمپاژ توسط بهترین شیردوش برقی آهسته‌تر و ثابت‌تر از شیردوش‌های دارای باطری می‌باشد.شیردوش برقی ایرانی دارای بهترین عملکرد و پمپاژ منظم بوده و به همین دلیل به عنوان بهترین شیردوش برقی نیز شناخته می‌شود.پمپاژ کامل شیر توسط بهترین شیردوش برقی و دستی، اغلب 10 تا 20 دقیقه برای هر سینه طول می‌کشد.

برخی از شیردوش‌ها به کاربر این امکان را می‌دهند که هر دو سینه را به طور همزمان پمپ کنند، برخی دیگر در یک زمان یک سینه را پمپاژ می‌کنند. بهتر است در هر 24 ساعت فقط 8 بار عمل پمپاژ کامل را انجام دهید

لطفا در هنگام خرید شیر دوشهای برقی به نوع عملکرد پمپ آن دقت کنید.

واحد سنجش میزان قدرت پمپ های شیردوش های برقی بر حسب میلی لیتر جیوه است پس هر چه توان میلی لیتر جیوه آن بالاتر باشد پمپ دارای قدرت بیشتری میباشد.

برندهای پیشرو در عرصه شیر دوش برقی به میزان راحتی مادران شیرده بسیار اهمیت میدهند،در بعضی از شیر دوشهای برقی قبل از شروع کار و عملیات مکش سینه، سینه مادر را ماساژ داده تا باعث تحریک غدد شیری مادر شوند این عمل به تخلیه کامل سینه مادر از شیر کمک به سزایی میکند.

در شیر دوشهای برقی،دست هیچگونه دخالتی در استخراج شیر از سینه  مادر ندارد و به همین دلیل شیر گرفته شده از سینه مادر بهداشتی تر از مدل شیر دوش دستی میباشد.

باید توجه بفرمایید در شروع عملیات استخراج شیر به وسیله شیر دوش برقی ابتدا میزان قدرت مکش دستگاه را در کمترین میزان ممکن قرار دهید و به تدریج زیاد فرمایید.

قبل از خرید انواع شیردوش بهتر است، خرید خود را بر مبنای نیاز روزانه خود قرار دهید.برای مثال اگر از شیردوش فقط در خانه استفاده می‌کنید بهتر است شیردوش دوگانه را انتخاب نمایید. و اگر نیاز دارید شیردوش را در محل کار استفاده نمایید یا نیاز به حمل روزانه شیردوش دارید بهتر است از شیردوش‌هایی که با باطری کار می‌کنند و سبک هستند استفاده نمایید.

همچنین می‌توانید از شیردوش‌هایی که توسط اداپتور شارژ می‌شوند استفاده کنید.تقریبا بیشتر انواع شیردوش برقی ایرانی از فشاری شبیه ماساژ استفاده می‌کنند.

 

شیر دوش برقی مکسی

نکاتی برای خرید شیر دوش برقی

  • میزان طاقت خانمها در برابر مکش شیر دوشهای برقی متفاوت میباشد به همین دلیل زمان خرید توجه داشته باشد تا دستگاه دارای تنظیم قدرت مکش باشد.
  • دقت فرمایید شیر دوش برقی مد نظر شما دارای چند برنامه برای مکش سینه میباشد.
  • بعضی از شیر دوش های برقی دارای حافظه داخلی برای ذخیره تنظیمات مکش هستند،این یک آپشن بسیار خوب برای دستگاه شماست و به کار شما در تنظیمات سهولت و سرعت میبخشد.
  • شیر دوش برقی مد نظر شما حتما دارای طراحی ویژه برای جلوگیری از برگشت پذیری شیر باشد.
  • سر پوش شیر دوش برقی حتما از جنس لاتکس نرم باشد زیرا در غیر این صورت احتمال بروز زخم در حین مکش بسیار زیاد میشود.
  • به وزن و صدای شیر دوش برقی مد نظر دقت کنید.
  • گارانتی و تضمین قطعات شیر دوش بسیار نکته مهمی میباشد گروه مهندسین آبی سلامت مفتخر است تمامی شیر دوش های خود را با کارت گارانتی آبی سلامت عرضه کند

نکاتی در باره نگه داری شیر مادر

حال که به شناخت کلی از شیر دوشهای دستی و برقی رسیدیم باید چند نکته مهم در باره ی نگه داری شیر مادر را بررسی کنیم.

برای نگه داری از شیر مادر باید از ظروف پلاستیکی استفاده کرد زیرا گلبول های سفید موجود در شیر مادر به ظروف شیشه ای میچسبند و خاصیت شیر مادر از بین میرود.لطفا قبل از ریختن شیر مادر در ظروف انها رو بجوشانید و بعد از خنک شدن اقدام به ریختن شیر مادر در ظرف کنید.

شیر مادر در دمای معمول اتاق و بدور از نور خورشید بین 6 تا 8 ساعت قابل استفاده است.شیر مادر به شرطی که در دمای اتاق به مدت طولانی نباشد در یخچال به مدت سه روزقابل استفاده است.شیر مادر در فریز به مدت 3ماه قابل استفاده میباشد دقت فرمایید برای فریز کردن شیر مادر حتما یک سوم ظرف را خالی بگذارید تا شیر بعد از انجماد به شیشه فشار نیاورد.

به هیچ وجه شیری که منجمد شده را به روی گاز قرار ندهید بهتر است ظرف را در اب ولرم گذاشته و تکان دهید تا شیر مادر از انجماد خارج شود.شیر منجمد شده مادر زمانی که از فریزر بیرون می اید باید ظرف سی دیقیقه مورد استفاده کودک قرار گیرد.

نکات مهمی که در هنگام استفاده از شیردوش بهتر است بدان دقت نمایید:
• بهتر است به طور دقیق پمپ خود را بشناسید و تمام دستورالعمل‌هایی که همراه با شیردوش در دفترچه راهنما ارائه شده است، را بخوانید.
• از نحوه قرارگیری اجزای شیردوش اطمینان حاصل کنید و هر چند وقت یکبار بهتر است قطعات خارجی را تمیز و ضدعفونی نمایید.
• بهتر است که در همه مکان‌هایی که از پمپ استفاده می‌کنید، مانند خانه و محل کار، آداپتور و قطعات یدکی شیردوش را به همراه داشته باشید.
• یک مکان خوب برای پمپاژ تعیین کنید. مکانی را انتخاب نمایید که تمیز، راحت و خصوصی باشد تا بتوانید در هنگام عمل پمپاژ بدون استرس، استراحت کنید.
• در صورت تمایل آب، غذا و چیزی برای خواندن همراه خود داشته باشید.
• قبل از اینکه محافظ سینه شیردوش یا سینه خود را لمس کنید، دست‌های خود را بشویید. بهتر است برای شستشو از صابون استفاده کنید و دستان خود را به مدت 10 تا 15 ثانیه بشویید. سپس به خوبی با آب گرم آبکشی نمایید. برای خشک کردن دست‌ها از یک دستمال کاغذی تمیز استفاده کنید.
• قطعات شیردوش‌ را به دقت به یکدیگر متصل نمایید.
• قبل از عمل پمپاژ بهتر است سینه‌های خود را ماساژ دهید. ماساژ سینه‌ها قبل از شروع پمپاژ کردن، به کاهش رفلکس کاربر کمک شایانی می‌کند.
• محافظ سینه را روی سینه خود قرار دهید. نوک سینه شما باید درست در وسط محافظ باشد. ممکن است لازم باشد سایزهای مختلف محافظ سینه را امتحان کنید.
• در صورت احساس ناراحتی هنگام پمپاژ، از یک مشاور فروش بخواهید به شما کمک کند تا یک محافظ مناسب برای سینه خود پیدا کنید. برخی از خانم ها از سوتین مخصوصی استفاده می‌کنند که محافظ را در جای خود محکم نگه می‌دارد. این لباس به شما امکان می‌دهد تا دست‌های خود را آزاد نگه دارید.
• پمپاژ را شروع کنید. بهتر است در لحظات اولیه پمپاژ را با مکش پایین شروع کنید. با شروع به جریان افتادن شیر، قدرت مکش را افزایش دهید. برخی از پمپ‌ها دارای قابلیت تنظیم قدرت مکش از کم به زیاد، به صورت خودکار هستند.
• هنگامی که جریان شیر شروع به کند شدن کرد، پمپاژ را متوقف کنید. در حین پمپاژ کشش احساس خواهید کرد، اما نباید دردناک باشد. اگر در حین عمل پمپاژ احساس درد کردید، عمل پمپاژ را متوقف نمایید. موقعیت محافظ سینه را تغییر دهید یا اندازه دیگری از محافظ سینه را امتحان کنید.

 

شیر دوش برقی

 

معرفی چند برند تولید کننده شیر دوش

1.برند شیر دوش مدلا (MEDELA)

به جرات میتوان اذعان کرد این شرکت سوییسی از معروف ترین و خوش نام ترین شرکت های تولید کننده شیر دوش برقی و دستی در دنیا است.کمپانی مدلا در سال 1961 شروع به کار کرد و خیلی زود توانست به یکی از برجسته ترین برندهای شناخته شده در تولید شیر دوش های برقی ودستی در دنیا تبدیل شود.

کمپانی مدلا در بیش از 90 کشور دارای نماینده رسمی میباشد.کمتر برندی را در زمینه تولیدات شیر دوش دستی و برقی بیمارستانی و خانگی میتوان رقیب این کمپانی دانست.شرکت مدلا با تولیدات گسترده خود در زمینه محصولات شیر دهی نظیر شیر دوش،سری شیر دوش،شیشه شیر،محافظ سینه و شکل دهنده سینه گوی رقابت را از تمامی رقیبان خود ربود.

شرکت مدلا دارای محققان برجسته در زمینه تحقیق و توسعه مقالات پزشکی در زمینه شبیه سازی نحوه میکیدن سینه مادر توسط طفل است به همین جهت شیر دوش های مدلا بسیار زیاد به میکیدن سینه مادر توسط نوزاد شبیه هستند.

متاسفانه محصولات مدلا بسیار کمیاب شده و باید خاطر نشان کرد محصولات مدلا بسیار گران میباشند و بسیاری از خانوار های ایرانی قدرت خرید این محصول را ندارند.

2.شیر دوش برقی بریسک (BRISK)

این کمپانی آلمانی از سال 2000 میلادی شروع به فعالیت کرد.هم وطنان محصولات بریسک را با فشارسنجهای دیجیتال سخنگوی خود میشناسند.ولی شایان ذکر است بریسک دارای سبد کالایی گسترده ای میباشد و تمامی محصولات این کمپانی دارای کیفیت بالایی هستند.از نکات مثبت شیر دوشهای بریسک میتوان به پوشش سیلیکونی آن اشاره کرد.

این کمپانی تمام تمرکز خود را در تولید شیر دوشی برقی به روی شبیه سازی میکیدن سینه مادر توسط نوزاد معطوف کرده و موفق به تولید شیر دوشی با کیفیت جهانی گردیده.

بعضی از مزایای شیر دوش برقی بریسک:سبک وزن،صدای بسیار کم،دارای سری سیلیکونی بسیار مرغوب ، تنظیم برنامه مکش، دارای آداپتور ،مدت زمان گارانتی شیر دوش بریسک:تمامی محصولات بریسک دارای 2سال کارت گارانتی آبی سلامت

 

شیر دوش مدلا

 

3.شیر دوش برقی مکسی (MAXY)

شرکت مکسی پیشگام در تولیدات ساکشن های پزشکی در کشور ایتالیا میباشد.این کمپانی به تازگی از تجربه خود در زمینه ی تولید ساکشن و مکش  استفاده کرده و موفق به تولید شیر دوشهایی با قدرت بالا، مکش خوب صدای کم و سبک وزن شده است.

شیر دوش های برقی مکسی دارای فورم فیزیکی بسیار خوبی میباشند تا فورم سینه ی مادر را حفظ کنند.مزایای شیر دوش های مکسی: قیمت آن بسیار رقابتی بوده،تمامی قطعات از جنس سیلیکون و کاملا بهداشتی میباشد.مدت گارانتی شیر دوش های مکسی:تمامی محصولات مکسی دارای یک سال گارانتی آبی سلامت.

4.شیر دوش های برقی وکتو (VEKTO)

این کمپانی ثابت میکند نمی توان تمامی اجناس چینی را به یک چشم دید.کمپانی وکتو در عرصه فروش تجهیزات پزشکی بسیار نو پا میباشد اما توانسته با دو فاکتور کیفیت مثال زدنی و قیمت بسیار رقابتی جای خود را در میان رقیبان باز کند.شیر دوشهای برقی وکتو  مجهز به پمپ دستی هم میباشند.

شیردوشهای برقی وکتو علارقم قیمت رقابتی خود دارای 2 برنامه مکش سینه و 9 سرعت قابل تنظیم میباشد.کیفیت وقیمت شیر دوش های وکتو باعث شده طرفداران بسیاری پیدا کند.مدت زمان گارانتی محصولات وکتو:تمامی محصولات برند وکتو دارای 1سال کارت گارانتی آبی سلامت

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر از انواع شیردوش­های دستی و برقی با مشاوران سایت آبی سلامت تماس حاصل بفرمایید.

 

 

متداول ترین سوالات

[sp_easyaccordion id=”13154″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *