مقالات

بهترین برند تردمیل خانگی + نکات مهم در زمان خرید بهترین تردمیل خانگی

موضوع بحث این یادداشت، معرفی برندهای تردمیل برای کسانی است که به این دستگاه ورزشی همه کاره علاقه دارند و در خرید آن سردرگم هستند و برای خرید به راهنمای خرید تردمیل نیاز دارند.

تردمیل دستگاهی است برای انجام ورزش­های هوازی. بستگی به نوع استفاده از آن می­تواند برای کاهش وزن، پرورش عضلات و ماهیچه ­ها یا برای بهبود ضربان قلب در بیماران قلبی و عروقی مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به قیمت تردمیل، شما یک پزشک همه کاره را فقط با یک بار پرداخت هزینه ویزیت، درخانه خواهید داشت.

تردمیل 580S

معرفی اجمالی محصول اضافه وزن یکی از مشکلاتی است که امروزه عده زیادی از مردم با آن دست و پنجه

تردمیل 6088DS

معرفی اجمالی محصول اضافه وزن یکی از مشکلاتی است که امروزه عده زیادی از مردم با آن دست و پنجه

تردمیل 8018

معرفی اجمالی محصول اضافه وزن یکی از مشکلاتی است که امروزه عده زیادی از مردم با آن دست و پنجه

بهترین تردمیل خانگی

عموم مردم در هر سنی می توانند از تردمیل برای انجام حرکات ورزشی استفاده نمایند. تنها کسانی که از ورزش کردن روی تردمیل منع شده ­اند افرادی هستند که مشکل پوکی استخوان، مشکلات استخوانی و مفاصل پا دارند. با توجه به قیمت تردمیل شما با شناخت بهترین برند تردمیل خانگی، در هر سطح مالی که هستید، می­توانید آن را تهیه کرده و در منزل استفاده نمایید.

تردمیل­ها، به دو صورت موتوری و دستی قابل بهره ­برداری هستند. تفاوت اصلی این دو در بالا بودن قیمت تردمیل موتوری نسبت به دستی است. در حالت دستی تسمه تردمیل با دویدن روی آن شروع به حرکت می­نماید و در تردمیل­های موتوری، تسمه با نیروی برق شروع به حرکت می­نماید. بهترین تردمیل خانگی کدام است؟ بهترین مارک تردمیل در ایران چیست ؟ پرفروش ترین تردمیل خانگی کدام است؟

راهنمای خرید بهترین تردمیل خانگی

چرا باید از تردمیل استفاده کنیم؟

بهترین مارک تردمیل خانگی هم، قیمت آنچنان بالایی ندارند و از این نظر استفاده از آن برای عموم میسر است. اگر به دنبال تردمیل خانگی ارزان قیمت هم باشید، با مطالعه راهنمای خرید تردمیل که در اختیار شما قرار گرفته است، به راحتی می­توانید قیمت بهترین تردمیل خانگی ارزان را ببینید و بهترین­ها را انتخاب نمایید.

افراد معمولا انگیزه لازم برای ورزش در محیط­های ورزشی باز در هر ساعت از شبانه روز را ندارند. بزرگترین دلیل پرطرفدار بودن تردمیل در بین افراد جامعه، امکان استفاده آن در هر مکان و هر زمانی است. مهم نیست هوای بیرون از منزل چگونه است، یا برای ورزش کردن نیازی نیست که مسیر خانه تا باشگاه را طی کنید. صبح زود از خواب بیدار شده ­اید یا خواب مانده­اید. هر وقت که اراده کردید، می­توانید تردمیل را روشن کرده و روی آن ورزش کنید.

شما در هنگام ورزش با تردمیل، می توانید برنامه مرد علاقه خود را از تلویزیون تماشا کنید. سرگرم اختلاط با خانواده یا دوستان خود باشید و حتی لغات کلاس زبان بعدازظهر خود را مرور کنید.

برای کسانی که به محیط­های جمعی برای ورزش علاقه ­ای ندارند و یا فرصت کافی برای نرمش و آمادگی قبل از حرکت­های ورزشی را ندارند، تردمیل بهترین گزینه است. در اتاق خوابتان و بدون هیچ مزاحمتی، و بدون نیاز به آمادگی قبلی، شما می­توانید روی دستگاه قرار گیرید. می­بینید که با مزیت­هایی که بیان کردیم، قیمت تردمیل ارزش هزینه کردن را دارد.

البته از این مورد هم نگذریم که تردمیل­های پیشرفته و مدرن امروزی با قابلیت برنامه­ ریزی و تنظیم سرعت و شیب تردمیل در زمان حرکت روی تردمیل، انقلابی بزرگ در بازار تردمیل­ها به وجود آورده­ اند. بهترین برند تردمیل­ های خانگی را باید بشناسید و با در نظر گرفتن قیمت تردمیل، بهترین آنها را انتخاب نمایید. پیشنهاد میشود مقاله ” ماساژور چیست” را بخوانید.

بهترین مارک تردمیل

آسیب­های ورزش با تردمیل

یکی از مضرات استفاده بیش از حد از تردمیل، آسیب­های عضلانی به قسمت­های تحتانی پا و ران است. البته این به معنی مضر بودن استفاده از تردمیل نیست. بلکه عدم دقت در استفاده از آن و عدم مشورت با یک مربی حرفه ­ای می­تواند باعث آسیب به اندام تحتانی بدن شود.

بیشترین فشار در زمان ورزش روی تردمیل به زانوها وارد می­شود. مفصل­های زانو، البته اگر عمل دویدن به درستی انجام نپذیرد، در طولانی مدت ساییده شده و آسیب­های زانو را در بر دارد. دقت داشته باشید با پرداخت قیمت تردمیل، با یک مربی ورزش مشورت نموده و حرکات صحیح را از قبل، از او بیاموزید.

انواع تردمیل

تردمیل­ها از نظر مکان استفاده به سه دسته تردمیل­های خانگی، باشگاهی و آبی تقسیم می­شوند. قیمت تردمیل با توجه به قابلیت ها و موارد استفاده از آن مانند دوچرخه ثابت متغیر است. تردمیل های خانگی بیشتر برای مصارف خانگی کاربرد دارند. برای استفاده تعداد نفرات زیاد در کوتاه مدت طراحی نشده اند. اندازه آنها نسبت به تردمیل های باشگاهی، کمی کوچکتر است. تردمیل های آبی برای استفاده در آب، مخصوصا کف استخر طراحی شده است.

تردمیل ها در یک نوع دسته بندی دیگر ، به دو دسته تاشو و غیر تاشو نیز تقسیم می­شوند.

اگر میخواهید با برنامه تردمیل برای لاغری آشنا شوید میتوانید مقاله نوشته شده توسط گروه آبی سلامت به نام  لاغری با تردمیل + برنامه، را مطالعه نمایید.

اجزای تشکیل دهنده تردمیل

برای کار با هروسیله ­ای ابتدا لازم است با قطعات و اجزای تشکیل دهنده آن آشنا شوید. بدانید قیمت تردمیل بیشتر به کدام یک از قطعات آن تعلق می­گیرد و در زمان خرابی­ های احتمالی چه عکس العملی را نشان دهید. در زیر به معرفی اجزای اصلی تردمیل ها می پردازیم.

پرفروش ترین تردمیل خانگی

  • موتور

عضو تعیین کننده قیمت تردمیل، موتور آن است. موتور تردمیل های پیشرفته، از طراحی پیشرفته ­ای برخوردار است. بهترین برند تردمیل های خانگی دارای موتوری بین 5/2 تا 5 اسب بخار قدرت دارند و این عدد برای تردمیل ­های باشگاهی بالاتر از 5 است.

  • تسمه

یکی دیگر از تفاوت های تردمیل های خانگی و باشگاهی در اندازه تسمه آنهاست. این امر باعث کمتر بودن قیمت تردمیل خانگی نسبت به تردمیل باشگاهی است.

  • مانیتور

مانیتور تردمیل ها بسته به قیمت تردمیل، بسیار متفاوت عمل می کند. در حالت پیشرفته این مانیتورها، قابلیت ثبت ضربان قلب، میزان کالری مصرفی، تنظیم سرعت و شتاب دستگاه، تنظیم شیب و حتی قدم شمار را دارا می­باشند.

بهترین مارک تردمیل در ایران

راهنمای خرید تردمیل

خرید تردمیل جدا از قیمت تردمیل شاخصه های دیگری را نیز می طلبد. به قدری تنوع برندها و طرح­ها در بازار موجود است که حتی به ذهنتان هم خطور نمی کند. برای خرید تردمیل اول شما باید مشخص نمایید که برای چه هدفی قصد خرید تردمیل را دارید؟ چه کسی با چه وزنی قرار است از آن استفاده کند؟ چند نفر و چند ساعت در روز قرار است روی آن بدوند؟ وبه طور کل مشخصات تردمیل خوب کدام است؟ و ویژگی های دیگری هم وجود دارد که تردمیل ها دارا می باشند، که با افزودن هرکدام، قاعدتا اولین تاثیر آن، روی قیمت تردمیل خواهد بود.

قابلیت هایی مانند امکان پخش موسیقی، چند کاره بودن مانیتور، امکان وصل شدن به دستگاه ضربان سنج قلب و مواردی از این دست که در برندهای مختلف تردمیل و با قیمت های مختلف در بازار موجود می باشند.

برندهای مختلف تردمیل در ایران

برای خرید تردمیل و دانستن قیمت تردمیل و مقایسه آنها ابتدا باید برندهای مختلف تردمیل را بشناسیم. تردمیل های موجود در بازار ایران، بیشتر متعلق به کشورهای چین، فنلاند، اسپانیا، کره و تایوان هستند. البته اگرکمی دقت نماییم به تردمیل های آمریکایی نیز در بازار برمی خوریم.

اگر بخواهیم تک تک برندها و مدل های متنوع موجود در بازار را معرفی کنیم، به یک کتاب چند جلدی نیاز خواهیم داشت. اما برای انتخاب تردمیل مارک خوب ، نکات مهمی است که باید به آنها دقت نماییم.

اگر قصد خرید تردمیل درجه یک را دارید و برای اینکار در سایت­های اینترنتی جستجو کرده باشید، قطعا به شدت باید گیج شده باشید. سوال مهمی که در انتخاب بهترین برند تردمیل باید به آن پاسخ داده شود، این سوال است، معیارهای انتخاب بهترین برند برای تردمیل چیست؟ آیا یک تردمیل فول آپشن، با تمام امکانات اما بدون خدمات پس از فروش، برند منتخب شما خواهد بود؟ بیایید چند نکته و معیار درباره انتخاب بهترین برند تردمیل را با هم مرور کنیم.

نکات مهم در خرید تردمیل ایرانی

  • بودجه: اولین و مهم­ترین گزینه برای انتخاب بهترین برند، بودجه و قیمت تردمیل مورد نظر است. با توجه به تنوع زیاد تردمیل در بازار، با یک دسته بندی قیمتی، تعداد انتخاب های خود را به حدود قیمت مدنظرتان، محدود نمایید.
  • کارآیی: شما از تردمیل خود چه انتظاری دارید؟ اینکه قیمت تردمیل لطیفی فلان است و قیمت تردمیل تایوانی فلان قدر، تا وقتی که شما انتظار خود از تردمیل را ندانید، هیچ فایده­ای ندارد. برای مصرف خانگی خرید گرانترین تردمیل باشگاهی، دور از عقل است.
  • آپشن های لازم: هر راحتی و رفاه و خدماتی، قیمت خاص خودش را دارد. اگر نیاز به پخش موسیقی در هنگام ورزش روی تردمیل خود هستید، نیاز به بلوتوث و یا USB در تردمیل خود دارید، باید روی قیمت تردمیل خود کمی دست و دلبازتر باشید.
  • اندازه تردمیل: فضای کار شما برای تردمیل چقدر است؟ مکان استفاده شما اتاق خوابتان است؟ شاید یک تردمیل تاشو بهترین انتخاب برای شما باشد.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: معمولا بدنه و قسمت فلزی تردمیل­ها گارانتی مادام العمر دارند. اما به گارانتی موتور و صفحه نمایشگر و سایر قسمت­های داخلی تردمیل باید دقت نمایید. برندهای معتبر به دلیل ساخت قوی و با کیفیت از گارانتی دستگاه­های خود ترسی ندارند.
  • قبل از خرید حتما تست کنید: از قبل یک چک لیست تهیه نمایید و قبل از پرداخت پول حتما موارد مهم را تست کنید.

در زیر برخی از مواردی که می­تواند در چک لیست شما قرار گیرد را تهیه نموده ­ایم:

  • کنترل ایست و حرکت تردمیل را تست کنید. به موقع ترمز می­کند؟ ترمز اورژانسی به خوبی عمل می­کند؟
  • اعداد روی مانیتور را ببینید که خوانا باشند.
  • عرشه در زمان حرکت، لرزش­های سنگین و غیرطبیعی ندارد؟
  • سر و صدا چطور؟ عرشه در زمان حرکت سر و صدای اضافی نداشته باشد.
  • هزینه ­های اضافی را مانند هزینه­ های نقل و انتقال، مونتاژ و جابجایی و گارانتی را بپرسید. گارانتی­ ها برای تردمیل­های مختلف و بر اساس قیمت تردمیل، متفاوت است. معمولا تردمیل­ها 2 نوع گارانتی دارند. یک گارانتی برای بدنه که معمولا مادام العمر است و گارانتی دوم برای موتور و نمایشگر.
  • نکاتی دیگری هم در نحوه انتخاب بهترین مارک و برند تردمیل وجود دارد که بصورت موردی در هنگام معرفی برند های تردمیل ذکر خواهیم کرد.

بهترین برند تردمیل

معرفی برندهای تردمیل

  • تردمیل توربوفیتنس – Turbo Fitness

به نظر معروف ترین برند موجود در بازار است. ساخت کشور تایوان. یک کمپانی معروف و معتبر در بازارهای جهانی. اما آیا بهترین برند تردمیل در بازار ایران است؟ باید بررسی شود.

بازار این برند، آسیا و اروپا است. توربو فیتنس محصولات خود را برای مصارف خانگی و باشگاهی به بازار عرضه می­نماید. تمام محصولات خانگی توربوفیتنس همگی از نوع تاشو هستند.  مدل­های این برند تک کاره و چندکاره به بازار عرضه  می­شوند.

اگر قدرت موتور برایتان اهمیت دارد، حتما دقت نمایید. قدرت موتور محصولات خانگی توربوفیتنس از 8/1 تا 5 اسب بخار متغیر است. مدل­های چندکاره آن مجهز به کش ایروبیک، تخته شنا، ماساژور برقی و پایه دراز و نشست و البته دمبل می­باشند. امکان تغییر شیب تردمیل بصورت دستی و کنترلی در آن امکان پذیر است. احتمالا پرطرفدارترین برند بازار ایران، با توجه به قیمت تردمیل این برند، توربوفیتنس می­باشد.

قیمت تردمیل تایوانی توربوفیتنس به نسب جزء قیمت­های مناسب و متوسط رو به بالا بازار است. نظرات کاربران برای مدل­های باشگاهی این برند، رنک یک پرطرفدارترین­ ها را به خود اختصاص داده است.

  • تردمیل اسپرتک – Sportec

اگر دنبال طراحی زیبا و موتور قوی برای تردمیل خود هستید، اسپرتک بهترین برند برای شماست. طراحی زیبا اسپرتک زبانزد همه مشتریان است. موتور تایوانی این برند در چین مونتاژ می­شود.

کاربری ساده آن، کار با آن را برای همه آسان کرده است. مشخصه ویژه دیگر این برند، خدمات پس از فروش آن است. اگر به دنبال  پرفروش ترین تردمیل خانگی ارزان قیمت هستید، شاید بهینه ترین گزینه اسپورتک باشد. قیمت تردمیل تایوانی اسپورتک تقریبا مناسب است.

  • تردمیل بی اچ فیتنس – BH Fitness

یک برند اروپایی خوشنام و خوش قیمت. اسپانیا مبداء این تردمیل است. با توجه به موتور فوق العاده آن، که 2 سال گارانتی نیز به آن تعلق می­گیرد، قیمت تردمیل اسپانیایی را جزء رده بالاها قرار داده است. قیمت تردمیل تایوانی در مقایسه با این برند، ارزان­تر است.

برند معتبری است، گول قیمت بالای آن را نخورید، حتما در میان گزینه هایتان قرار دهید و آن را تست نمایید. در مدل­های تاشو نیز در بازار عرضه می­شود و مدل­های فول آپشن نیز به بازار عرضه کرده است.

  • تردمیل استرانگ – Eastrong

قطعات تایوانی این برند در کشور چین و تحت لیسانس تایوان مونتاژ می­شوند. برند معروفی است. قیمت آن مناسب است و کیفیت ساخت بالایی دارد.

شرکت چینی با نزدیک به 20 گواهینامه و استاندارد جهانی، لوازم ورزشی خود را در بازار عرضه می­نماید. قیمت تردمیل استرانگ معمولا متوسط رو به پایین است. در بازار ایران پرطرفدار بوده و خدمات پس از فروش خوبی ارائه می­نماید.

  • تردمیل جی کی اکسر – JK exer

اگر دنبال خرید از یک کمپانی قدیمی و اصل و نسب دار هستید، جی کی اکسر تایوانی انتخاب خوبی است. در بازار اروپا و آمریکا رقابت می­کند. از نظر کیفیت و نوع ساخت درجه یک و بی نظیر است. بیشترین مدل­های تردمیل را در میان سایر تردمیل­ها به خود اختصاص داده است.

قیمت تردمیل تایوانی خوب را اگر جویا هستید، جی کی اکسر را حتما امتحان کنید، در کیفیت آن شکی نیست، با بودجه خودتان باید متناسب باشد. قیمت تردمیل تایوانی جی کی اکسر در مقایسه با قیمت تردمیل لطیفی که وارد کننده چند برند بیشتر آمریکایی در ایران است، به نظر مشابه هستند، هرچند قیمت تردمیل لطیفی با توجه به تنوع محصولات، متنوع­تر و به بودجه­های مختلف نزدیک­تر است.

  • تردمیل ریباک – Reebak

کمپانی انگلیسی چند سالی است که در بازار ایران، محصولات ورزشی خود را جا انداخته است. اگر منصفانه به قضیه بنگریم، برند بسیار معتبر و با کیفیتی است و یک برند جهانی است.

برندهای مختلف دیگری نیز با قیمت­ها و محصولات مختلف در بازار ایران فعال هستند، که البته طرفداران و مخالفانی دارند. مواردی که در بالا به آن­ها پرداخته شد، برندهای مشهور ارائه کننده تردمیل در بازار ایران هستند. البته اگر به دنبال قیمت تردمیل لطیفی نیز باشید با مراجعه به سایت این گروه ورزشی می­توانید قیمت تردمیل آمریکایی و چینی این شرکت را جویا شوید.

جمع بندی:

با تردمیل، باشگاه را به خانه ببرید. تردمیل دستگاهی بسیار پرکاربرد در ورزش­های مختلف، طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده است و با توجه هزینه ­های زیاد حضور در باشگاه­ها، هزینه برای خرید تردمیل به نظر خیلی گزاف ننموده و می­تواند یار ورزشی خوبی برای شما باشد.

17 دیدگاه در “بهترین برند تردمیل خانگی + نکات مهم در زمان خرید بهترین تردمیل خانگی

  1. سپهر گفت:

    سلام با تشکر از مطالب خوبتون.تونستم با انواع تردمیل خانگی آشنا بشم و مناسب با شرایطم خریداری کنم.

  2. پویا گفت:

    میشه بگید تردمیل چه مارکی خوبه ؟

    1. مدیریت گفت:

      سلام دوست عزیز میتونید از صفحه فروشگاه آبی سلامت دیدن کنید و با انواع برند های خوب آشنا بشید.

  3. تارا گفت:

    سلام در حال حاضربهترین برند تردمیل خانگی در ایران چی هست؟

    1. مدیریت گفت:

      سلام دوست عزیز تردمیل های موجود در بازار ایران، بیشتر متعلق به کشورهای چین، فنلاند، اسپانیا، کره و تایوان هستند.

  4. کامران گفت:

    سپاس سپاس

    1. مدیریت گفت:

      متشکرم از لطف شما،امیدوارم مطالب کمک کرده باشند

  5. ساسان گفت:

    سلام و تشکر از توضیحاتکاش حدود قیمتشون هم مینوشتید

    1. مدیریت گفت:

      به دلیل نوسانات شدید ارز نمی توان در مقاله قیمت درج کرد،برای قیمت دقیق با همکاران پشتیبان تماس حاصل فرمایید

  6. معصومه گفت:

    از اطلاعاتی که دادید سپاسگزارم خیلی مفید بود

    1. مدیریت گفت:

      ممنون از شما که وقت گذاشتین و مطالعه کردین

  7. Hadis گفت:

    سلام
    مارک پاورلند خوبه؟؟؟

  8. محمد رسول گفت:

    سلام خسته نباشید خواستم بپرسم بین تردمیل اینتنزا_ اسپرت آرت و تکنوجیم کدومو انتخاب کنم که قوی تر و محکم تر باشه

  9. علیرضا گفت:

    سلام میشه ی برند معقول و قیمت مناسب و کارآمد با نظر خودتون در ایران بمن معرفی کنین

  10. نيلوفر گفت:

    سلام ووقت بخير
    مارك تردميل smart رو ميشه معرفي كنين لطفا؟من ميخوام از اين مارك بخرم ولي هيچ اطلاعاتي ازش ندارم،كجايي هست و قيمت نرمالش چه رنجي هست؟ممنون ميشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *