مقالات

بهترین دستگاه بخور + مقایسه 4 دستگاه بخور

بهترین دستگاه بخور

امروزه به علت خشکی هوا بسیاری از افراد به خرید دستگاه بخور سرد روی آورده‌اند.ممکن است برای افرادی که تمایل به خرید یک مرطوب کننده هوا دارند این سوال پیش بیاید که دستگاه بخور سرد چه مارکی خوبه و یا دستگاه بخور خوب چی بخرم ؟برای پاسخ به این سوال در ابتدا بهتر است بدانیم دستگاه بخور خوب چیست و با مزایای آن آشنا شویم.در واقع دستگاه بخور، دستگاه‌های کوچک برقی هستند که با مصرف آب درون مخزن خود برای جلوگیری از خشکی هوا و افزایش سطح رطوبت محیط بخار سرد یا گرم تولید می‌نمایند.

ساده ترین راه برای فهمیدن اینکه کدام مرطوب کننده برای یک فرد بهتر کار می‌کند و یا اینکه بهترین دستگاه بخور سرد چیست، این است که بدانید کدام نوع هوا برای تنفس شما مناسب تر و راحت‌تر است.اگر استنشاق هوا در سونا برای فردی راحت‌تر باشد ، یک دستگاه بخور گرم ممکن است بهترین گزینه باشد.اگر فردی به آلرژی یا آسم مبتلا باشد، یک دستگاه بخور سرد بهترین گزینه می‌باشد.اغلب پزشکان در صورت لزوم و با توجه به شرایط تنفسی بیمار نوع خاصی از مرطوب کننده را توصیه می‌کنند.

بخور سرد افزودن آب از بالا وکتو مدل 450 4L

با تغییر فصل و از راه رسیدن فصول سرد و پاییز و استفاده از وسایل گرمایشی، میزان رطوبت هوا کاهش

بخور سرد وکتو مدل 602-3.5L

با سرد شدن هوا و رسیدن فصول سرد، به علت استفاده از وسایل گرمایشی و خشک شدن هوای محیط، بسیاری

بخور سرد وکتو مدل 602A-5L

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که در فصول سرد پاییز و زمستان دچار آلرژی، آبریزش بینی و یا

بخور سرد وکتو مدل 812.4L

با تغییر فصل و فرا رسیدن فصول سرد و زمستان، آلودگی و خشکی هوا شدت می‌یابد. کاهش رطوبت هوا و

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US416

دستگاه های بخور با ایجاد رطوبت در هوا باعث رفع خشکی هوا می شوند. دستگاه های بخور فواید زیادی دارند

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US436

یکی از وسایلی که در محیط های سرپوشیده مانند محل کار و منازل مسکونی مورد نیاز است دستگاه بخور می

دستگاه بخور اولترا سونیک امسیگ مدل US414

دستگاه بخور اولترا سونیک در موارد جلوگیری از تنگی نفس ،ضد سرماخوردگی و پاکیزگی هوا مورد استفاده قرار می گیرد

دستگاه بخور سرد و گرم بریمد Bd7640

5,350,000 تومان
توضیحات دستگاه بخور سرد و گرم بریمد Bd7640 امروزه بسیاری از پزشکان استفاده از یک دستگاه بخور سرد را در

دستگاه بخور سرد و گرم بریمد Bd7620

5,600,000 تومان
توضیحات دستگاه بخور سرد و گرم بریمد Bd7620 امروزه بسیاری از افراد از دستگاه بخور در محیط خانه و یا

بخور گرم دو کاره ویسان

216,000 تومان
توضیحات بخور گرم دو کاره ویسان بخور گرم دو کاره ویسان مخصوص محیط و بخور صورت می باشد . قسمت

بهترین دستگاه بخور سرد برای آسان‌تر کردن تنفس در خانه طراحی شده‌اند.در پاسخ به این دو سوال پر تکرار کاربران، که دستگاه بخور سرد چه مارکی خوبه و یا دستگاه بخور خوب چی بخرم می‌توان گفت که همه انواع دستگاه بخور سرد دارای عملکردی یکسان بوده و بخار آب را برای افزایش رطوبت هوا آزاد می‌کنند و به هیدراته نگهداشتن هوای محیط کمک می‌کنند.با این حال انتخاب یک دستگاه بخور خوب، اساسا به ترجیحات فردی بستگی داشته و تفاوت‌های جزئی بین هریک از انواع دستگاه بخور وجود دارد. پیشنهاد می کنم اگر به دنبال خرید دستگاه بخور هستید از محصول دستگاه بخور گرم ویسال نیز دیدن کنید.

ابعاد دستگاه های بخور

ابعاد دستگاه های بخور

دستگاه‌های بخور در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید شده‌اند با اینحال مکانیسم عملکرد همه‌ آن‌ها یکسان می‌باشد.یک دستگاه بخور خوب، دستگاهی است که علاوه بر تولید رطوبت کافی، دارای قابلیت مصرف برق کم‌تری نیز می باشد.بهترین دستگاه بخور سرد دارای قدرت کافی برای اضافه کردن رطوبت به مناطق بزرگ یا حتی کل خانه‌ است. برخی از انواع دستگاه بخور دارای قابلیت تولید هر دو نوع بخور سرد و گرم می‌باشند.

برای انتخاب و خرید بخور نکاتی را متذکر شدیم. در این بخش تصمیم داریم چهار برند معتبر و بهترین های موجود در بازار ایران را معرفی و سپس اقدام به مقایسه چهار دستگاه بخور نماییم. ما بهترین­ها را انتخاب کرده ایم. شما برای خرید بهترین دستگاه بخور برای خود یک قدم بیشتر فاصله ندارید.قبل از معرفی برندهای منتخب، ابتدا می­خواهیم نکاتی درباره انتخاب بهترین دستگاه بخور را گوشزد کنیم. در نهایت شما تصمیم گیرنده خواهید بود، پس دقت کنید.

  • کیفیت ساخت: بسته به کمپانی سازنده دستگاه، این امر بسیار پر اهمیت بوده و بیشترین تاثیر را در قیمت دستگاه خواهد داشت. اینکه در ساخت دستگاه شما از چه متریالی استفاده شده باشد.
  • راحتی استفاده: شما در حال خرید بخور هستید، نیازی نیست که برای روشن کردن آن از هفت خوان رستم عبور کنید. دستگاه شما باید به راحتی روشن شود، به راحتی بتوان مخزن آن را پر و خالی کرد و به راحتی حمل شود.

کیفیت تصفیه و تولید بخار

قیمت: همیشه نقش مهمی دارد. قیمت خرید بخور اولویت اول شما نباشد ولی مواظب باشید کلاه سرتان نرود.

ضمانت نامه معتبر و گارانتی

حال می­خواهیم کمی کار شما را راحت کنیم. همچنین میتوانید راهنمای خرید دستگاه بخور را مطالعه نمایید.

بهترین مارک دستگاه بخور صورت

دستگاه بخور صورت، مانند دستگاه معمولی عمل می کند، تنها تفاوت آن با بخور معمولی در قسمت مخصوصی است که در دستگاه بخور صورت تعبیه شده است. این قسمت برای قرار گیری صورت است تا بخور دستگاه مستقیم به صورت برسد.قبل از اقدام به خرید بخور صورت، بیایید فواید دستگاه بخور صورت را با هم مرور کنیم:

فواید درمانی مانند پیشگیری از آنفلانزا، که برای بخور معمولی بیان شد، برای دستگاه بخور صورت نیز صادق است.دستگاه بخور صورت جریان گردش خود در مویرگ­های صورت را تسریع می­بخشد که این امر باعث سرزنده شدن سلول­های پوست صورت می­شود.دستگاه بخور صورت خاصیت ضد جوش دارد. جوش های صورت را از بین می­برد و از این نظر در میان خانم­ها بسیار پر طرفدار است.مهم­ترین عامل خرید بخور صورت، خاصیت آرامش­ بخشی آن است. کافیست کمی نعناع یا پونه به دستگاه بخور صورت خود اضافه نمایید.

تمام خستگی و استرسی که در طول روز داشته­ اید، خداحافظی خواهند کرد.استفاده درست و به موقع و مداوم از دستگاه بخور صورت، باعث جوان ماندن و جلوگیری از پیری صورت می­شود. از صورت خود عکس بگیرید و تفاوت را قبل از استفاده از دستگاه بخور صورت و بعد از آن را با هم مقایسه نمایید.

مقایسه 4 دستگاه بخور

  • دستگاه بخور بیورر

دستگاه بخور بیورر یک بخور درجه یک ساخت کشور آلمان است. شما در بازار کسی را نمی­شناسید که از این دستگاه درست استفاده کرده باشد و از آن ناراضی باشد. دارای دو نوع بخور سرد و گرم بوده و بیشتر برای استفاده خانگی طراحی شده است.

بهترین مارک دستگاه بخور

بهترین مارک دستگاه بخور سرد و گرم

جنس آن از پلاستیک فشرده مرغوب بوده و مدل­های مختلف آن مخزن آب متفاوتی دارند. یک ویورر با مخزن 6 لیتری قابلیت استفاده برای 46 مترمربع فضای بسته را دارد. جزء بخورهای التراسونیک دسته بندی می­شود. مصرف انرژی پایین و خاموش شدن خودکار پس از اتمام آب مخزن، سر و صدای کم و طراحی شیک و زیبا از دیگر ویژگی­های دستگاه بخور ویورر است.

دستگاه بخور مکسی

دستگاه بخور مکسی برند ایتالیایی است. در حجم مخزن­های متفاوت و برای استفاده در مکان­های مختلف تولید شده است. طراحی بسیار زیبا و قابلیت خاموش شدن خودکار هنگام پایان آب مخزن را دارد. طرح­های فانتزی به شکل­های مختلف به زیبایی این دستگاه افزوده است.

دستگاه بخور مکسی

دستگاه بخور وکتو

چین مبداء این برند بخور است.دستگاه بخور التراسونیک، در طرح­ها و اندازه ­های متفاوت به بازار عرضه شده است. یک وکتور با مخزن آب 5 لیتری با هر بار پرکردن 16 ساعت مدام کار می­کند و قابلیت استفاده برای 35 مترمربع فضای بسته را دارد. ویژگی بارز دستگاه بخور وکتو مصرف فوق العاده کم انرژی آن است.دارای قابلیت رسوب زدایی بوده، سیستم خاموش خودکار و چراغ هشدار کاهش آب مخزن می­باشد. کار کردن با آن بسیار آسان است. قابلیت استفاده در فضاهای مسکونی و تجاری را دارا می­باشد.

سر و صدای کم، یک سال گارانتی و قیمت عالی از ویژگی­های دیگر دستگاه بخور وکتو می باشند.

اگر درباره کیف کمک های اولیه اطلاعات میخواهید میتوانید مقاله لیست جعبه کمک های اولیه را مطالعه نمایید.

چه دستگاه بخوری بخریم

بهترین مارک بخور سرد

دستگاه بخور یوول

کشور چین خواستگاه این برند است. کمپانی قدرتمند چینی در تولید دستگاه­های تصفیه خانگی ید طولانی داشته و از قدیمی­ ترین برندهای بازار است. در طرح­های مختلف و طراحی های کلاسیک و زیبا، جلوه­ای برای خانه شماست.

نتیجه ­گیری:

ممکن است برای انتخاب بهترین مارک دستگاه بخور سرد ایرانی کمی دچار سردگی شوید، اما این دلیل بر عدم خرید بخور نیست. با توجه آب و هوای شهرهای بزرگ ایران همه پزشکان و متخصصان لزوم داشتن دستگاه بخور در خانه را گوشزد می­کنند. بسته به بودجه ­ای که در نظر گرفته ­اید و مکانی که قصد استفاده بخور در آنجا را دارید، با مشورت با پزشک مناسب­ترین و بهترین دستگاه بخور را برای خود انتخاب کنید و شادابی و سلامت پوست خود را با آن تضمین نمایید.

در بین برند­های مقایسه شده، علاوه بر ویژگی­های بیان شده، قیمت نیز شرط مهمی است. بر اساس قابلیت­ها، هر کدام قیمت­های مختلفی دارند. برند آلمانی کمی گرانتر و برندهای چینی قیمت مناسب­تری دارند. اما همانطور که عرض کردیم ملاک و معیار شما برای انتخاب بهترین دستگاه بخور مناسب برای خودتان، قیمت نباشد. همه موارد و نکات را در نظر بگیرید و شاداب باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *