مراقبت و سلامتی

بالش طبی ورنا ساخت کجاست؟

بالش طبی ورنا ساخت کجاست؟ - آبی سلامت

قبل از اطلاع از اینکه بالش طبی ورنا ساخت کجاست بهتر است در ابتدا با شرکت ورنا و انواع بالش‌های طبی ساخت این شرکت آشنا شوید.

شرکت ورنا یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده محصولات پزشکی و ارتوپدی بوده که این محصولات توسط بسیاری از پزشکان بخصوص پزشکان ارتوپد تجویز می‌گردد.

همگی محصولات تولید شده توسط این شرکت علاوه بر دارا بودن خاصیت درمانی، برای گذراندن دوران نقاهت، جلوگیری از بروز آسیب و به حداقل رساندن عوارض ناشی از آسیب‌های ارتوپدی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت ورنا تمامی محصولات خود را متناسب با نیاز و سلیقه خاص مشتری در عین حال با مناسب‌ترین قیمت طراحی نموده، به همین دلیل ممکن است برای بسیاری از مشتریان این سوال پیش بیاید که بالش طبی ورنا ساخت کجاست.

بالش طبی ورنا ساخت کجاست؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که تمامی محصولات تولید شده با نام تجاری ورنا ساخت کشور ایران بوده و همگی این محصولات دارای استاندارد بالایی هستند.

همانطور که گفته شد شرکت ورنا اقدام به تولید بسیاری از محصولات پزشکی و ارتوپدی نموده است که، بالش طبی یکی از پرطرفدارترین محصول تولید شده توسط این شرکت می‌باشد.

بالش‌های تولید شده توسط شرکت ورنا دارای انواع مختلف و ویژگی‌های منحصر به فردی بوده که در سطرهای پایین می‌توانید با انواع این بالش‌ها آشنا شوید.

  • بالش طبی ورنا مدل کلاسیک

یکی از پرطرفدارترین بالش‌های طبی تولید شده توسط شرکت ورنا، بالش طبی ورنا مدل کلاسیک می‌باشد.

این بالش طبی دارای طرح کلاسیک یا همان فرم قدیمی بوده با اینحال حاوی مموری فوم یا فوم حافظه است. مموری فوم یا فوم حافظه یکی از بهترین انواع پلیمر ویسکوالاستیک بوده که به آن پلی اورتان هم گفته می‌شود.

این فوم با داشتن قابلیت تاثیرپذیری و بازگشت پذیری خود، می­تواند پس از اعمال فشار بدن کاربر بر روی بالش به سرعت مطابق با بدن کاربر شکل ‌پذیرد و پس از برداشتن فشار به آهستگی به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

این نوع بالش طبی به گونه‌ای طراحی شده تا شانه‌هایی با ابعاد مختلف را به طور کامل پوشش دهد و به همین علت متناسب برای استفاده نوجوانان و بزرگسالان می‌باشد.

روکش این بالش قابل جداسازی و شست و شو بوده و با خاصیت ضد حساسیت خود برای افراد دارای واکنش‌های آلرژیک به الیاف مصنوعی، مناسب است. همچنین این روکش، منافذ بسیار ریزی در درون بافت خود دارد که باعث گردش هوا و جلوگیری از تعریق کاربر می‌شود.

بالش طبی کلاسیک ورنا برای آن دسته از افرادی که عادت به استفاده از بالش‌هایی با طرح قدیمی دارند بسیار مناسب است.

مزایای استفاده از بالش طبی کلاسیک ورنا

  • این نو‌ع بالش اغلب توسط پزشکان ارتوپد برای جلوگیری از گرفتگی عضلات ناحیه گردن، جلوگیری از آسیب به دیسک و آرتروز توصیه می‌شود.
  • استفاده از بالش طبی کلاسیک ورنا با حمایت کامل از شانه‌ها، سر و گردن را در یک راستا قرار داده و موجب توزیع فشار وارده می‌شود.
  • همچنین این نوع بالش از انحنای طبیعی گردن محافظت نموده و با پرکردن این انحنا از فشار وارده بر روی مهره‌ها و دیسک گردن می‌کاهد، این امر خود باعث جلوگیری از ابتلا به آرتروز و یا دیسک گردن می‌شود.
  • بالش طبی کلاسیک دردهای ناشی از آسیب به مهره‌های گردن را به حداقل میزان خود می‌رساند.
  • بالش طبی مدل پروانه‌ای ورنا

یکی دیگر از انواع بالش‌های طبی پرطرفدار که توسط شرکت ورنا طراحی و تولید شده است.

بالش طبی مدل پروانه‌ای ورنا که با گرفتن الهام از بالش‌هایی قدیمی، به گونه‌ای طراحی شده است تا مطابق با آناتومی شانه‌های فرد باشد.

این بالش‌ها همانند بالش‌های قدیمی با ارتفاع کمتر بوده که در یک سر بالش دارای یک فرورفتگی جهت جدا نمودن و حمایت کامل از شانه‌ها می‌باشد.

این نوع بالش برای افراد با شانه‌های پهن که اغلب در هنگام برخاستن از خواب دچار گرفتگی و خستگی‌ شانه‌ می‌شوند، بسیار کاربردی است.

بالش طبی پروانه­ای همانند سایر انواع بالش‌های طبی ساخت شرکت ورنا حاوی مموری فوم یا فوم حافظه بوده که دارای قابلیت تاثیر پذیری می‌باشد.

این قابلیت بدان معماست که در صورت قرارگیری بدن کاربر بر روی بالش، فوم به شکل بدن کاربر تغییر حالت داده و پس از برداشتن فشار به آهستگی به شکل اولیه خود باز می‌گردد.

روکش بالش طبی پروانه‌ای ورنا از جنس کتان و بسیار نرم بوده که به راحتی قابل جداسازی و شست و شو می‌باشد.

در درون بافت کتان روکش این بالش منافذ بسیار ریزی وجود دارد که موجب جریان یافتن و تهویه هوا بین روکش و سر کاربر شده و از این طریق، از تعریق بیش از حد جلوگیری می‌نماید.

این آسایش دمایی که توسط بالش طبی پروانه‌ای ایجاد می‌شود، باعث افزایش کیفت خواب و انرژی روزانه فرد می‌گردد.

بالش طبی دارای ابعادی استاندارد بوده و از این جهت برای افراد مختلف در همه سنین مناسب است.

روکش این بالش به گونه‌ای طراحی شده است تا هیچگونه حساسیت و واکنش آلرژیکی برای کاربر ایجاد ننماید، با اینحال بهتر است قبل از تهیه بالش‌هایی با روکش کتان از عدم حساسیت به الیاف آن اطمینان حاصل نمایید.

مزایای بالش طبی مدل پروانه‌ای به قدری کامل و مفید بوده که برای برخی از کاربران این نوع بالش ممکن است این سوال پیش بیاید که بالش طبی ورنا ساخت کجاست.

از مزایای بالش طبی پروانه‌ای ورنا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود

  • این نوع بالش‌ها با طراحی منحصر به فرد خود شانه‌های فرد را به صورت کامل پوشش داده و از درد و خستگی شانه‌ها به علت قرار گرفتن شانه در وضعیت نامناسب در هنگام خواب جلوگیری می‌نماید.
  • قرار دادن سر، گردن و شانه‌ها در یک راستای معین و هم تراز با یکدیگر، از اعمال فشار بیش از حد بر روی عضلات گردن و گرفتگی عضلات می‌کاهد.
  • همچنین کاهش فشار وارده بر روی مهره‌های گردن احتمال ابتلا به دیسک گردن، آرتروز و یا بیرون زدگی دیسک را به حداقل میزان خود می‌رساند.
  • بالش‌های طبی پروانه‌ای به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نه بیش از اندازه سفت و نه بیش از اندازه نرم باشند. میزان سفتی و نرم متعادل این نوع بالش از اعمال فشار بیش از حد بر روی پشت سر کاربر و در نتیجه دردهای پشت سر که بسیاری از افراد در هنگام استفاده از بالش‌های معمولی با آن مواجه می‌شوند، جلوگیری می‌نماید.
  • استفاده از بالش طبی پروانه‌ای با جداسازی و حمایت کامل از شانه‌ها به قرارگیری ستون فقرات در صحیح‌ترین حالت خود کمک شایانی نموده و موجب کاهش درد و کسب آرامش بیشتر در هنگام خواب می‌گردد.
  • مموری فوم بودن این بالش ورنا باعث قرارگیری سر و گردن در وضعیت مناسب و استانداردی، در هنگام خواب می­شود.
  • بالش طبی مدل موج ورنا

یکی از بهترین انواع بالش‌های طبی تولید شده توسط شرکت ورنا، بالش طبی مدل موج ورنا بوده که به منظور جلوگیری و یا درمان آسیب‌های ناشی بر اثر استفاده از بالش معمولی، توسط بسیاری از پزشکان و متخصصان توصیه می‌گردد. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که پس از برخاستن از خواب دچار درد و یا گرفتگی در ناحیه گردن و پشت سر می‌شوید، این نوع بالش مناسب‌ترین گزینه برایتان می‌باشد.

بالش طبی مدل موج ورنا همانند سایر بالش‌های طبی حاوی مموری فوم بوده که یک پلیمر ویسکوالاستیک و پلی اورتان است. این فوم دارای قابلیت تاثیر پذیری و برگشت پذیری بوده که این امر بدان معناست که پس از قرارگیری سر بر روی بالش موج‌ ورنا، فوم با توجه به فرم سر تغییر کرده و پس از برداشتن فشار به آهستگی به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

این بالش‌ها در دو سایز مدیوم و لارج تولید شده تا برای افراد در سنین و ابعادهای مختلف قابل استفاده باشد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این بالش‌ها را پرطرفدار نموده این است که این بالش‌ها به دو‌ صورت نرم و سفت تولید شده‌اند و کاربر می‌تواند با توجه به عادت خود در استفاده از بالش سفت و یا نرم یکی از این دو نوع بالش طبی را انتخاب نماید.

روکش بالش طبی ورنا از الیاف طبیعی تهیه شده و ضد حساسیت است، این امر موجب شده تا بسیاری از افراد که نسبت به الیاف مصنوعی دچار واکنش‌های آلرژیک می‌شوند بتوانند با اطمینان خاطر از این بالش استفاده نمایند.

یکی دیگر از ویژگی‌های روکش بالش طبی موج ورنا دارا بودن زیپ جهت جداسازی راحت روکش بالش و شست و شوی روکش در صورت کثیف شدن است.

در درون بافت این روکش منافذهای بسیار ریزی وجود دارد که باعث تهویه و به جریان یافتن هوا مابین بالش و بدن کاربر می‌گردد. این امر تعریق را به حداقل میزان رسانده و باعث آسایش دمایی می­شود.

این بالش دارای یک موج یا برآمدگی در یک طرف خود بوده که جهت پر نمودن انحنای گردن بر روی آن طراحی شده است.

از مهم‌ترین مزایای این بالش می‌توان به کاهش درد در ناحیه گردن اشاره نمود.

از آنجایی که این بالش حاوی مموری فوم است پس از قرار گرفتن سر بر روی بالش با پر نمودن انحنای گردن، از مهره‌های گردن حمایت نموده و با کاهش فشار وارده بر رشته‌های عصبی دردهای ناحیه گردن را کاهش می‌دهد.

فواید بالش طبی ورنا

  • استفاده از بالش‌های معمولی منجر به قرارگیری گردن در وضعیت نامناسب و کشیدگی عضلات ناحیه گردن می‌شود. به همین دلیل بسیاری از افراد پس از برخاستن از خواب و یا استراحت دچار گرفتگی و یا اسپاسم عضلات در ناحیه گردن می‌شوند، بالش طبی با حمایت کامل از گردن، از تضعیف عضلات جلوگیری می‌نماید.
  • سردرهای صبحگاهی به علت قرار گرفتن سر بالاتر از حد عادی خود و کاهش جریان گردش خون رخ می‌دهد، بالش طبی گردن، سر و ستون فقرات را در یک راستا و هم تراز هم قرار داده و از این طریق موجب افزایش جریان گردش خون و جلوگیری از سردردهای صبحگاهی می‌گردد.
  • بالش‌های طبی فشار وارده بر روی دیسک گردن و یا مهره‌ها را توزیع نموده و از این طریق از بیرون زدگی دیسک جلوگیری می‌نماید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ کامل تر به سوال بالش طبی ورنا ساخت کجاست می‌توانید با مشاوران ما در سایت آبی سلامت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *