مقالات

لاغری شکم با ماساژور برقی : فواید دستگاه ماساژور برای لاغری

افزایش فشار خون، سکته های قلبی و مغزی، ریسک ابتلا به سرطان و بیماری های گوارشی تنها بخشی از عوارض شایع اضافه وزن می باشند. اما برای خلاصی از اضافه وزن باید چکار کرد؟

ماساژور دلفینی

550,000 تومان
توضیحاتی برای خرید ماساژور دلفینی ماساژور دلفینی از دسته ماساژور دلفینی برقی لرزشی می باشد که به دلیل طراحی دلفین

ماساژور دو کله

1,250,000 تومان
توضیحات ماساژور دو کله ماساژ از قدیم تا به امروز در سراسر دنیا رواج داشته است. ماساژ به رفع خستگی

ماساژور برقی حرارتی ترایو مدل 717

1,300,000 تومان
معرفی اجمالی محصول ماساژور ترایو 717 یکی از بهترین و قدیمی ترین ماساژورهای موجود در بازار ایران است و از

ماساژور برقی بریسک MT16

3,200,000 تومان
ماساژوربرقی بریسک MT16 برای رفع خستگی ماهیچه‌های بدن از ابزارهای مختلفی می‌توان استفاده کرد. ماساژور دستگاهی است که همین کاربرد

ماساژور دستی مادون قرمزدار بریمد BD7402

3,350,000 تومان
توضیحات ماساژور دستی مادون قرمزدار بریمد BD7402 امروزه بسیاری از افراد به منظور کاهش تنش‌های بدن خود از انواع دستگاه

ماساژور پرتابل آیرست C16

4,400,000 تومان
توضیحات ماساژور پرتابل آیرست C16 امروزه بسیاری از افراد به علت انجام فعالیت­های روزانه، شغلی و ورزشی ممکن است دچار

ماساژور بدن امسیگ ML110

5,350,000 تومان
توضیحات ماساژور بدن امسیگ ML110 امروزه ‌در اثر انجام کارهای سنگین روزمره ، رانندگی های طولانی مدت ، نشستن پشت

ماساژور پرتابل آیرست SL-C70

5,400,000 تومان
توضیحات ماساژور پرتابل آیرست SL-C70 استرس­های روزانه و بالارفتن سن موجب ایجاد چروک و موجب تنش عضلات صورت می‌شود. تنش

ماساژور بیورر Beurer MG145

5,600,000 تومان
توضیحات ماساژور بیورر Beurer MG145 ماساژور بیورر Beurer MG145 بعد از يک روز کاري و فعاليت مداوم، اولين حسي که

جفت کاف دست و پا لنف ادم زنیت

8,500,000 تومان
توضیحات جفت کاف دست و پا لنف ادم زنیت زمانی که عضوی از بدن به دلیل تکامل ناقص بافت لنفاوی

ماساژور شکم

امروزه بسیاری افراد به علت تغییرات ایجاد شده در سبک زندگی و همچنین با توجه به موقعیت شغلی‌ خود، مجبورند مدت زمان زیادی را در حالت نشسته به سر ببرند یا کم تحرک باشند.چاقی یکی از بزرگترین معضلات ماشینی شدن زندگی می‌باشد که تقریبا بیش از نیمی از افراد جهان بدان دچار هستند.دارا بودن اضافه وزن علاوه بر ایجاد مشکلات روحی موجب ایجاد مشکلات سلامتی زیادی از جمله دردهای مفصلی، افزایش چربی و فشارخون، افزایش احتمال بروز بیماری‌های قلبی عروقی می‌گردد.

در واقع اگر میزان کالری دریافتی در بدن یک فرد بیشتر از کالری مورد نیاز باشد، این کالری به صورت توده‌ چربی در اکثر نقاط مختلف بدن به صورت ناموزون تجمع می‌یابد.نواحی شکمی یکی از رایج‌ترین نقاط، برای ذخیره توده چربی می‌باشد.امروزه بسیاری از دانشمندان برای کاهش و جلوگیری از انجام جراحی‌های لاغری، دستگاه‌هایی کم خطر و بدون درد تولید نموده اند که موجب کاهش توده چربی می‌شود.این دستگاه‌ ماساژور شکم نام دارد که یک نوع محرک الکتریکی عضلات به شمار می‌آید.ماساژور شکم یک دستگاه هوشمند برپایه استفاده از روش‌های نوین لاغری می‌باشد.

ماساژور شکم

لاغری شکم با ماساژور برقی

روش ها و درمان های متنوعی برای کاهش وزن وجود دارند که با توجه به شرایط بیمار توسط درمانگر توصیه می شوند. مشاوران آبی سلامت در این مقاله تاثیر ماساژ بر لاغری را مورد بررسی قرار می دهند.

برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره دستگاه فیزیوتراپی و معایب و مزایای آن میتوانید به مقاله نوشته شده گروه آبی سلامت با عنوان بهترین مارک دستگاه فیزیوتراپی مراجعه نمایید.

آیا با ماساژور می توان لاغر شد؟

اگر نگاهی به سالن های ماساژ بیندازید با حجم زیادی از تبلیغاتی رو به رو می شوید که وعده ی لاغری سریع با ماساژ را داده اند. اما آیا به راحتی این امر امکان پذیر است؟طبق اخرین تحقیقات انجام شده در این امر ماساژ و استفاده از ماساژور ها به شکل تسریع کننده می توانند به کاهش وزن و لاغری موضعی در افراد کمک کنند.استفاده از ماساژور در کنار فعالیت های بدنی و رژیم غذایی مناسب عاملی است که می تواند باعث کاهش وزن سریع تر در بیماران شود.

همچنین در برخی از افراد که به علل مختلف مانند روماتیسم، مشکلات اندام تحتانی و کمر توانایی ورزش کردن به شکل متعارف وجود ندارد استفاده از بهره گیری از ماساژ و ماساژور ها می تواند باعث کمک به کاهش وزن در این افراد شود.البته گفتنی است که دستگاه های ماساژور قابلیت جا به جایی بافت چربی انباشته شده در اندام را ندارند، بلکه با افزایش خون رسانی با موضوع مورد نظر باعث افزایش سوخت و ساز در اندام شده و این فرایند باعث مصرف کردن بافت چربی و همچنین دور کردن مواد زاید سلولی می شود.پیشنهاد می شود مقاله امکانات صندلی ماساژور فوجی 889 را مطالعه کنید.

همچنین نوعی از ماساژ که با نام آرماتراپی شناخته می شود باعث کاهش میل افراد به خوردن می شود و این عامل در کنار دو عامل ورزش و رژیم غذایی مناسب ایجاد کننده ی سلامت بیشتر برای فرد خواهد بود.البته از تاثیر روانی ماساژ نباید غافل شویم، چرا که این عامل باعث افزایش سطح شادی فرد شده و باعث دوری اضطراب و استرس از فرد می شود. در افرادی که استرس و اضطراب باعث افزایش میل به پرخووری در آنها می شود، کاهش استرس عامل مهم برای کاهش وزن و دستیابی به سلامت بیشتر است.

اگر میخواهید درباره ماساژور بیشتر بدانید میتوانید به مقاله نوشته شده ماساژور چیست توسط گروه آبی سلامت مراجعه نمایید.

آیا ماساژورهای برقی باعث کاهش وزن می شوند؟

همانطور که شرح داده شد، استفاده از ماساژ در افرادی که دچار اضافه وزن هستند در کنار دو عامل فعالیت و رژیم می تواند باعث تسریع کاهش وزن شود.نکته ای که در این مورد باید مورد توجه قرار گیرد، لزوم ماساژ درست و علمی است.ماساژ های سنتی که از قدیم با نام مشت و مال بین مردم مرسوم بوده اند گاهی برای افراد عوارضی را به بار می آوردند که جدی تر و خطرناک تر از مشکلی بود که پیش از دریافت ماساژ داشته اند.

اما با پیشرفت علم و تکنولوژی شرکت های معتبر تجهیزات پزشکی همچون بریسک و امسیگ و منولی و… اقدام به طراحی و تولید انواع ماساژور هایی نمودند که دارای ویژگی های مختلفی بوده و امکان ماساژ دادن عضو توسط خود فرد را برای کاربر فراهم کرده اند.انواع ماساژورهای برقی با دارا بودن برنامه های متنوع ماساژ، قابلیت زمان بندی، امکان ایجاد ماساژهای ترکیبی و الارم های مختلف باعث می شوند تسلط فرد ماساژ دهنده بر اندام بسیار بیشتر شده امکان ایجاد خطر برای فراد ماساژ گیرنده را از بین می برند.

همچنین قابلیت بهره گیری از ماساژهای مختلف باعث شده عضو ماساژ گیرنده حداکثر امادگی را پیدا کرده و همراه با بهره گیری از انرژی مادون قرمز، فشار خون در عضو مورد نظر بالا رفته و امکان تنفس سلولی و سوخت ساز به بیشترین حد ممکن برای عضو فراهم شود. همین امر باعث آمادگی حداکثر عضو برای بهره گیری از ذخایر چربی (چربی سوزی ) شده و فرایند لاغری موضعی با سرعت بیشتری برای اندام مورد نظر اتفاق می افتد. پیشنهاد می شود مقاله مقایسه ماساژور ترایو با ماساژور دو سر را مطالعه کنید.

ایا ماساژور برقی ضرر دارد

ماساژور مخصوص برای لاغری شکم

لاغری شکم با ماساژور برقی ممکن است ؟ افزایش وزن گاهی به طور نا موزون در بدن توزیع می شود به طوری که در برخی از اندام ها باعث  دفرمه شدن می شود. اندام های تحتانی مانند شکم و پهلو از عمده قسمت های بدن  می باشند که می توانند بافت چربی زیادی را در خود انباشه کرده و فرد را از نظر سلامت و زیبایی تهدید کنند.با توجه به انواع چربی های ذخیره شده در بدن ( سفید و قهوه ای) روش های مختلفی برای لاغری توسط متخصصین توصیه می شود. چربی های عمقی که متراکم هستند و دیر تر مورد استفاده ی سوخت و ساز قرار می گیرند و چربی های زیر پوستی که نرم تر بوده و زودتر قابلیت مورد استفاده قرار گرفتن را دارا می باشند.

انواع مختلفی از دستگاه ماساژور لاغری وجود دارد که همه این دستگاه ها به دو نوع ماساژور برقی لاغری شکم و ماساژور دستی تقسیم بندی می‌شوند.ماساژور برقی لاغری شکم به علت سهولت در امر استفاده، از رایج ترین انواع ماساژور به شمار می‌آید.همه انواع ماساژور شکم که به نام ماساژور لاغری نیز شناخته می‌شوند با افزایش متابولیسم بدن، زمینه کاهش وزن به همراه کاهش سایز را فراهم می‌آورند.ماساژور برقی لاغری شکم به صورت ضربه‌ای، لرزشی، مالشی و یا حرارتی کار می‌کنند.

یکی از محبوب ترین انواع ماساژور لاغری، آن دسته از ماساژور شکم است که علاوه بر استفاده ار هریک از روش‌های ماساژ به صورت ترکیبی با حرارت کار می‌کند.ترکیب روش‌های ماساژ به همراه حرارت با بهبود و تسهیل جریان گردش خون در بافت عضلانی در نواحی شکمی موجب افزایش کالری مصرفی توسط عضلات شده و از این طریق نقش بسزایی در امر لاغری ایفا می‌کند.بسیاری از افراد به خصوص آن دسته از افرادی که به علت ناتوانی‌های جسمی قادر به انجام تمارین ورزشی نمی‌باشند، از بزرگترین مصرف کنندگان دستگاه ماساژور شکم می‌باشند.

بسیاری از فیزیوتراپ‌ها استفاده از ماساژور شکم لاغری را برای کاهش فشار وارده بر ستون فقرات توصیه می‌نمایند.لاغری شکم با ماساژور برقی به تنهایی تاثیر کمتری بر کاهش توده چربی دارد.اگر اصلاح عادات غذایی به همراه استفاده از دستگاه ماساژور شکم صورت گیرد، تاثیر بیشتری در کاهش سایز در نواحی کمر و شکم می‌گذارد.همانطور که گفته شد هریک از انواع ماساژور شکم لاغری از روش‌های مختلف برای کاهش وزن استفاده می‌نمایند.

برای دیدن قیمت های انواع ماساژور برقی میتوانید به صفحه قیمت ماساژور برقی مراجعه نمایید و با دیدن قیمت ها خرید خود را ثبت نمایید.

روش تکانه الکتریکی

در این روش سیگنال‌های الکتریکی به صورت ملایم و مداوم به صورت سیگنال‌‌هایی مشابه به سیگنال‌های مغز به عضلات شکمی وارد شده و موجب چربی سوزی توسط عضله و سپس تقویت عضله می‌شود.

روش مالشی

در این روش طی یک تکنیک خاص متابولیسم و سیستم لنفاوی تحریک می‌شود. افزایش متابولیسم بدن موجب افزایش سوخت کالری و در نتیجه لاغری می‌گردد.

روش ضربه‌ای

این روش به ماساژ گردش خون معروف است. با استفاده از ماساژور شکم لاغری ضربه‌ای، جریان خون افزایش می‌یابد و باعث آرامش، سلامت کلی و کاهش استرس می‌شود. افزایش گردش خون موجب افزایش اکسیژن رسانی به عضلات و در نتیجه چربی سوزی می‌شود.

روش لرزشی

این روش باعث حذف سلولیت در بدن می‌شود. سلولیت همان تو رفتگی‌های بدن است که بر اثر تجمع زیاد از حد چربی در یک ناحیه از بدن ایجاد می‌شود. لاغری شکم با ماساژور برقی لرزشی موجب حذف سموم، کمک به بازگشت وریدی، ارائه سطوح بالاتر اکسیژن به سلول‌های بدن به خصوص عضلات شده و با چربی سوزی همراه می‌باشد.

روش گرما یا مادون قرمز

امروزه بسیاری از افراد به لاغری شکم با ماساژور برقی دارای مادون قرمز روی آورده‌اند. لاغری شکم با ماساژور برقی دارای مادون قرمز یک روش بدون خطر و بدون درد می‌باشد.در این روش نور قرمز توسط دستگاه به صورت حرارت به روی پوست بدن ساطع می‌شود.نور قرمز می‌تواند تا عمق حدود 1 تا 2 اینچ به پوست جذب شود و در این مرحله تأثیرات مثبتی بر انرژی سلولی، سیستم عصبی و فرآیندهای متابولیک بگذارد.

برخلاف بسیاری از راه‌حل‌هایی که برای کاهش وزن مانند داروها و جراحی‌ها تبلیغ می‌شوند، درمان با نور قرمز و مادون قرمز گزینه‌ای ایمن، طبیعی و غیرتهاجمی برای کاهش وزن و کاهش توده چربی است.مادون قرمز در این نوع ماساژور شکم به صورت حرارت بر سلول‌های چربی و سلول‌هایی که چربی را ذخیره می‌کنند، تأثیر می‌گذارد و باعث پراکنده شدن لیپیدها می‌شود. به عبارت ساده‌تر، نور درمانی به بدن کمک می‌کند تا سلول‌های چربی و توده‌های چربی را حذف نماید و در نهایت منجر به لاغری می‌شود.

ماساژور شکمی

در ادامه 7 نوع از بهترین ماساژور های برقی که توسط مشاوران آبی سلامت تایید شده اند برای لاغری موضعی شکم مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

  1. ماساژور منولی مدل
  2. پمپ لنف ادم زنیت مد مدل 1002
  3. ماساژور دلفینی
  4. ماساژور برقی حرارتی ترایو مدل 717
  5. ماساژور برقی بریسک MT16
  6. ماساژور برقی امسیگ مدل MG110-Plus
  7. ماساژور برقی امسیگ مدل ML72

اگر میخواهید با شکم بند های لاغری آشنا شوید و  اطلاعات بیشتری درباره فواید و مزایای شکم بند لاغری داشته باشید مقاله تاثیر شکم بند لاغری را مطالعه نمایید.

1. ماساژور منولی مدل Bm30

ماساژور منولی مدل Bm30 یکی از بهترین نمونه های ماساژور برای تمام بدن است که توسط منولی طراحی شده. قبلایت ضربه ای که ویژگی منحصر به فرد این ماساژور است همراه با بهره گیری از مادون قرمز سبب خونرسانی بیشتر به اندام شده و زمینه سوخت و ساز و چربی سوزی را در اندام فراهم می کند. لازم به ذکر است این ماساژور دارای دو سری می باشد که قابل تعویض می باشند

2. پمپ لنف ادم زنیت مد مدل 1002

یکی از منحصر به فرد ترین و کمیاب ترین ماسازور های زنیت مد پمپ لنف 1002 می باشد. البته این ماساژور برای ماساژ پا طراحی شده، اما به جریان انداختن لنف در بدن و خروج مواد زاید یکی از مهمترین فاکترهایی است که می تواند باعث تورم و چاقی موضعی در بدن شود. از این سو لازم بود تا در لیست هفت گانه ی ما نام برده شود

3. ماساژور دلفینی

ماساژور دلفینی زیبا به علت داشتن شکل زیبا و جذاب و همچنین کارایی های فوق العاده جزو یکی از پرفروش ترین ماساژور های ابی سلامت بوده است.طراحی شکل خاص و خوشت دستی این ماساژور سبب می شود قابلیت استفاده ی ان برای کاربر به راحتی فراهم بوده و نیاز به شخص دوم نباشد.این ماساژور از نوع لرزشی بوده و به سه سری قابل تعویض باعث می شود به راحتی بتوان از آن برای افزایش گردش خون در اندام های مختلف استفاده کرد و بافت چربی را در معرض مصرف شدن قرار داد. از این ماساژور هم برای ریلکسیشن و هم برای لاغری استفاده می شود. برای خرید ماساژور دلفینی به سایت آبی سلامت مراجعه نمایید

4.  ماساژور برقی حرارتی ترایو مدل 717

ماساژور لاغری و فواید

برند ترایو یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین نمونه هایی است که اگر سر و کارتان به فیزیوتراپی افتاده باشد، حتما نمونه ماساژور هایش را دیده اید. ماساژور برقی ترایو شاید بتوان گفت از معدود ماساژور هایی است که شرکت تولیدی اش در کشور مبدا یعنی ژاپن خود فرایند تولید را مدیریت می کند و آن را به چین واگذار نکرده.امکان ماساژ ضربه ای با ضربه های بسیار ریز و همچنین وجود المنت حرارتی روی سری دستگاه باعث می شود جریان خون بیشتری در عضو مورد نظر به جریان افتاده و این امر هم باعث افزایش سوخت و ساز و چربی سوزی شده و هم در اندام هایی که دچار درد و اسپاسم هستند باعث کاهش درد و تسریع امر بهبودی می شود.

اگر قصد خرید این ماساژور برقی پر کاربرد و با کیفیت را دارید به شما پیشنهاد میکنیم به ماساژور برقی حرارتی ترایو مدل 717 مراجعه نمایید.

5. ماساژور برقی بریسک MT16

ماساژور برقی لاغری شکم

کمپانی بریسک یکی دیگر از بهترین تولید کنندگان لوازم پزشکی در در دنیاست که برای این کار از متخصصین و پزشکان تاییده می گیرد. لذا لوازم تولیدی بریسک عموما به روز و نسبت به برند های دیگر دارای بیشترین نو آوری هستند.ماساژور برقی بریسک MT16  یکی از بهترین نمونه های ماساژور تولیدی بریسک است که برای لاغری شکم و موارد گوناگون دیگری توسط مشاورین ابی سلامت توصیه می گردد. دارا بودن از چندین سری متنوع و امکان ایجاد ماساژهای متنوع ، همچنین دارا بودن امکان مادون قرمز باعث می شود عضو تحت درمان بیشترین آمادگی ممکن را پیدا کرده و با افزایش فشار خون آماده ی مصرف بافت چربی اضافی شود.

6. ماساژور برقی امسیگ مدل MG110-Plus

قیمت ماساژور لاغری شکم

یکی دیگر از نمونه های ماساژور که برای امر کاهش وزن توصیه می گردد ماساژور برقی امسیگ مدل MG110-Plus است.این ماساژور با بهره گیری از امکان ماساژ ویبره و لرزشی و همچنین وجود سری فلزی و پهن باعث تاثیر بیشتر بر اندام مورد نظر شده و با افزایش حرارت و افزایش گردش خون کمک بزرگی به چربی سوزی موضعی می کند.همچنین امکان استفاده از مادون قرمز در این نوع ماساژور امکان ویژه ای است که باعث دو چندان شدن اثر ماساژور شده و کمک بیشتری مصرف چربی های زاید موضعی می کند.

7. ماساژور برقی امسیگ مدل ML72

ماساژور دلفینی و لاغری

امسیگ برند نام آشنای تجهیزات پزشکی و زیبایی، با یک محصول دیگر در لیست هفتگانه ی آبی سلامت قرار می گیرد.ML72 وسیله ای است که با قابلیتهای بسیار متنوع شما را شگفت زده خواهد کرد.بهره گیری از از سری های متنوع باعث می شود این ماساژور امکان انجام ماساژهای گوناگونی را برای شکم انجام دهد.همچنین ایجاد توان و قدرت های چهارگانه در این ماساژور امکان ایجاد ماساژ با قدرت بیشتر یا کمتر را برای کاربر فراهم می کند. تمام این ویژگی ها در کنار بهره گیری از مادون قرمز سبب شده تا کاربر برای کاهش وزنی موضعی در شکم به بهترین وسیله ی ممکن دسترسی داشته باشد و با افزایش سوخت و ساز در این ناحیه شاهد فرایند  چربی سوزی و لاغری در بدن خود باشد.

ماساژورهای مخصوص  شکم ران باسن

طبق مطالبی که در بخش های پیشین گفته شد، بخش های خاصی از بدن مستعد چاقی موضعی بوده و با افزایش بافت چربی و انباشت آن، دچار دفرمیتی می شوند.شکم ، ران  و باسن بخش هایی از بدن هستند که با توجه به سن و جنسیت افراد می توانند مستعد چاقی ها و دفرمه شدن باشند.استفاده از ماساژ و ماساژورهای برقی از عوامل یاری رسان به مصرف چربی های انباشه در این اندام ها می باشد.ماساژور های بریسک ترایو و امسیگ از بهترین نمونه های ماساژور برقی تولید شده برای اندام های تحتانی شکم ، پا و پهلو هستند .

نمونه ی شاخص این ماساژور ها ماساژور لنف ادم بریسک می باشد که با پوشش دادن کامل پاها باعث به جریان انداختن مایع لنف در بدن شده و از بروز تورم های ناشی از آن جلوگیری می کند. مدل های متنوع ماساژور های بریسک و امسیگ و ترایو دارای قابلیت های گوناگون بوده که با توجه به نیاز کاربر ارایه می شوند. البته اکثر ماساژور های این برند ها دارای ویزگی ماساژ عمومی با برنامه های متنوع می باشند که می توانند برای ماساژ تمام بدن مورد استفاده قرار گیرند. مشاوران آبی سلامت در کنار شما هستند تا بهترین مدل را برای استفاده ی مخصوص به شما پیشنهاد دهند.

در ادامه لازم است یادآوری شود استفاده از ماساژور در کنار فعالیت بدنی و رژیم مناسب غذایی می تواند تاثیر زیادی بر کاهش وزن موضعی در اندام های شکم پهلو و ران ها داشته باشد.

بهترین و ارزان ترین ماساژور برقی برای کاهش وزن

اگر برای خرید یک ماساژور مناسب دو دل شده اید و در بین برند های گوناگون و کاربرد های متنوع مردد مانده اید لازم است یاد اور شویم این تنها مشکل شما نیست!تنوع زیاد محصولات همراه با استفاده ها و خدمات گوناگون ماساژور های برقی هر روز در بازار تجهیزات پزشکی پیشرفت پیدا می کند و این عامل اتفاقا باعث بهبود محصولات و خدمات به مشتری ها می شود.تولید کنندگان بزرگی همچون بریسک یا ترایو به طور متداول از بازار فروش محصولات خود باز خورد گرفته و با استفاده از نظر مصرف کنندگان و ایده های طراحان محصولات جدید تر و هماهنگ تر با نیاز کاربر تولید می کنند.

با توجه به اهمیتی که یک ماساژور برای سلامت کاربر دارد، استفاده از ماساژور استاندارد و جلوگیری از اسیب احتمالی به عضو ماساژ گیرنده لازم به نظر می رسد.همچنین داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی از دیگر ویژگی هایی است که باید توسط شرکت تولید کننده برای مشتری در نظر گرفته شود.برندهای بریسک ترایو امسیگ از برندهای معتبر و پیشرو در بازار هستند که معمولا توسط مشاوران ابی سلامت به مصرف کنندگان پیشنهاد می شوند.

شما بر اساس مصرف خود می توانید یکی از انواع مدل های این برند های معتبر را تهیه کرده و برای کاهش وزن و چربی سوزی و همچنین ماساژهای درمانی و ریلکسیشن مورد استفاده قرار دهید.تیم مشاوران آبی سلامت اماده ی راهنمایی شما در انتخاب محصول مورد نظر هستند.

فواید دستگاه ماساژور شکم برای لاغری

  •  کاهش سلولیت
  • کاهش سایز
  •  کنترل سطح هورمون‌های گرسنگی
  •  جلوگیری از تجمع چربی اضافه
  •  کاهش سایز منطقه‌ای
  •  سلامت پوست
  •  تقویت عضلات
  •  کاهش ضخامت چربی زیر جلدی
  •  جلوگیری از عفونت بافت پیوندی
  •  جلوگیری از افتادگی لگن
  •  کاهش سایز کمر
  • کاهش ترک‌های پوستی
  •  افزایش متابولیسم
  •  افزایش اندورفین
  •  کاهش استرس
  •  کاهش گرفتی عضلات
  •  کاهش آزادسازی کورتیزول
  •  کاهش یبوست و نفخ شکم

طریقه ی ماساژ برای کاهش وزن موضعی پهلو شکم و ران

ماساژ برای کاهش وزن موضعی پهلو شکم و ران

پاها و مخصوصا ران های پا یکی از بخش هایی هستند که اضافه وزن نمود بیشتری در آنها دارد. چاقی ران ها نه تنها باعث از دست رفتن زیبایی افراد شود، بلکه به سبب سنگینی و حجم زیاد باعث بروز ناراحتی و مشکلاتی برای فرد در حرکت می شوند و می تواند زمینه ساز بیماری و مشکلات متعدد برای فرد باشد.

به منظور کاهش وزن در این اندام بهره گیری از ماساژ یکی از روش های متداول در کاهش وزن موضعی می باشد. همچنین انجام این نوع از ماساز تاثیر بسیار زیادی بر از بین رفتن سلولیت های ناحیه ران و افزایش زیبایی آن خواهد داشتبرای این کار فرد ماساژگیرنده به پهلو خوابید و ماساژور با دستهای آغشته به روغن های لاغری از پایین ترین قسمت پا یعنی مچ، به سمت زانو و ران و بالای شروع به ماساژ با تمام انگشتان دست و فشار یکسان می کند.این عمل ضمن کمک به جریان خون و افزایش سوخت و ساز، باعث انتقال مواد زاید به سمت اندام های تسویه کننده ی داخلی می شود.

همچنین این عمل زمینه ساز شکستن چربی های انباشته شده در ران ها و مصرف انهاست و باعث لاغری این بخش از بدن خواهد شد.شکم و پهلو ها از دیگر قسمت های بدن هستند که معمولا اولین نشانه های افزایش وزن چاقی در انها نمایان می شود. روش متداول برای ماساژ این قسمت های ماساژ دادن از سمت پهلو ها به سمت مرکز شکم و ناف است که باعث شکستن چربی های این ناحیه شده و در کنار استفاده از ماساژور های برقی باعث افزایش سوخت و ساز و مصرف چربی های این ناحیه می شود.

مزایای استفاده مداوم از ماساژور شکم

ماساژور شکم باعث بهبود روند هضم غذا می‌شود، استفاده از ماساژور، یبوست و حالت تهوع را کاهش داده و به کاهش مشکلات گوارشی کمک می‌کند.هنگامی که سلامت گوارش بدن بهینه باشد، بدن می‌تواند از مواد مغذی دریافتی حداکثر استفاده را ببرد و در نتیجه به کاهش وزن کمک کند.تخلیه لنفاوی به کمک ماساژور لاغری به دفع مواد زائد از بافت بدن و به کاهش وزن کلی کمک می‌نماید.یکی از مهم‌ترین فواید دستگاه ماساژور برای لاغری این است که این دستگاه از افتادگی و شلی پوست در هنگام لاغری جلوگیری می‌کند.

به همین دلیل بسیاری از افراد حتی افرادی که به صورت روزانه ورزش می‌کنند، برای جلوگیری از شلی پوست در هنگام لاغری از ماساژور شکم استفاده می‌نمایند.از دیگر فواید دستگاه ماساژور برای لاغری، افزایش جریان گردش خون، تحریک کلاژن سازی و در نتیجه جلوگیری از پیری پوست را می‌توان نام برد.افزایش گردش خون به تامین مواد مغذی مناسب در سراسر بدن کمک می‌کند.دستکاری بافت همبند شکم توسط یک ماساژور منجر به افزایش جریان گردش خون در این بافت‌ها می‌گردد.افزایش گردش خون، منجر به افزایش متابولیسم بدن و در نهایت افزایش کالری سوزی می‌شود.

دستگاه ماساژور می‌تواند یکی از بهترین مکمل‌های ورزش باشد.استفاده از ماساژور شکم به کاهش تنش عضلات، افزایش دامنه حرکتی، کاهش تورم، کاهش سفتی عضلات و حتی جلوگیری از آسیب پس از انجام حرکات مخصوص شکم کمک شایانی می‌کند.کاهش درد عضلانی پس از انجام تمارین ورزشی یکی از دلایلی است که بسیاری از پزشکان فیزیوتراپ استفاده از ماساژور شکم را توصیه می‌نمایند.ماساژور شکم موجب جلوگیری از اسپاسم عضلات شکم پس از انجام ورزش شده و کاهش اسپاسم عضلات موجب کاهش دردهای مزمن و سپس افزایش سوخت و ساز و کاهش سایز می‌شود.برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر از ماساژور شکم با مشاوران سایت آبی سلامت تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *