مقالات

آشنایی با محصولات برند بریسک

شرکت بریسک با دارا بودن انواع لوازم پزشکی و سلامت خانگی طیف گسترده ای از محصولات را پیش روی مصرف کننده قرار می دهد.

اگر برای خرید فشار سنج یا دماسنج به فروشگاه های تجهیزات پزشکی مراجعه کرده باشید، حتما با انواع برندها و تنوع محصولات رو به رو شده اید. قیمت های متفاوت با کاربردهای متفاوت. اما انتخاب درست کدام است؟

تیم مشاوران آبی سلامت با بررسی های گوناگون در بازار و محصولات مختلف در این مقاله یکی از بهترین برندهای لوازم پزشکی خانگی (محصولات بریسک آلمان) را به شما معرفی می کند.

چرا شرکت بریسک

شرکت بریسک با تجربه ی تولید نزدیک به دو دهه در تولید لوازم پزشکی و سلامت خانگی هم به نوعی جزو با قدمت ترین شرکت های تولیدی بوده و هم با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های ساخت و تولید جزو پیشگامان این عصره به حساب می آید.

بروز بودن و خدمات رسانی عالی هم جزو دیگر مزیت های شرکت بریسک می باشد ک بر مبنای آن شعار و خط مشی سه گانه ای برای شرکت طرح شده است:

  • استفاده از آخرین تکنولوژی روز
  • کیفیت بالای محصولات
  • بهترین خدمات پس از فروش

در ارتباط با خدمات پس از فروش همین بس که اشاره کنیم در شرایطی که خیلی از شرکت ها در کشورهای مختلف از خدمت دهی به کشور ایران امتناع می کنند، شرکت بریسک همواره در کنار مصرف کننده ی ایرانی ایستاده و گارانتی بسیار خوب 912 روزه را از طریق نماینده رسمی آبی سلامت برای مصرف کننده ایرانی در نظر گرفته است. دستگاه فشار خون brisk ساخت کجاست ؟

لازم به ذکر است محصولات بریسک تحت لیسانس کشور آلمان بوده و ازتکنولوژی روز این کشور بهره مند است.

فشار سنج بازویی PG800B

محصولات بریسک آلمان

فشار سنج بازویی PG800B مناسب برای کلینیک و خانه است. قابلیت کار اسان با فشردن یک دکمه، وجود صفحه نمایش بزرگ و شفاف و همچنین سخنگوی فارسی استفاده از آن را برای تمام کاربران آسان کرده. از دیگر ویژگی های این محصول برسیک قابلیت تشخی اریتیمی ها و همچنین اندازه گیری اسلومتریک فشار خون است .

فشار سنج بازویی PG800B16

قیمت محصولات بریسک

این محصول دارای حافطه برای 60 مورد است.دارای نمایشگر who بر روی بدنه بوده و قابلیت استفاده برای افراد بزرگسال دارد. نمایشگر ای سی دی نورانی، قابلیت خاموشی خودکارو نشانگر تعویض باطری از دیگر ویژگیه های این محصول است

فشار سنج بازویی PG800B22

فشار سنج بازویی PG800B22 بریسک دارای 6 زبان گویای فشار خون و ضربان قلب به زبانهای فارسی آذری ترکی عربی انگلیسی آلمانی می باشد. خاموشی خودکار و دو حافظه مجزا برای دو کاربر با قابلیت 60 آیتم از دیگر ویژگی های این مول شرکت بریسک است.

فشار سنج بازویی pg800b10

دستگاه فشار خون brisk ساخت کجاست

منبع تغذیه برقی این فشار سنج بازویی pg800b10 هم برق شهری و هم باتری می باشد که قابلیت پرتابل بودن به آن میدهد. دارای قابلیت تنظیم برای دو کاربر و استفاده هر کدام از 60 اینم می باشد. این محصول دارای نشانگر های وتی و علایم خاموشی خودکار بوده و قابلیت سنجش اریتمی را دارا می باشد. همچنین می توانید جهت خرید فشار سنج از سایر محصول دیدن نمایید

اگر می خواهید از نحوه کار دماسنج دیجیتال آگاه شوید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه استفاده از دماسنج دیجیتال را مطالعه کنید.

تب سنج pg900

این تب سنج دقیق شرکت بریسک دارای قابلیت اندازه گیری درجه دمای بدن از طریق دهان زیربغل و مقعد است. دارای هشدار دمای بالا و خاموشی خودکار بوده و منبع تغذیه آن باتری با طول عمر 200 ساعت استفاده مداوم است

تب سنج گوش و پیشانی bt-a21cn

قیمت محصولات بریسک

از مهم ترین ویژگی های این محصول شرکت بریسک اندازه گیری لیزری و عدم نیاز به تماس با بیمار است. از ویژگی های دیگر محصول اندازه گیری درجه حرارت بدن از پیشانی و گوش و بر اساس فارنهایت و سانتی گراد است.

ماساژور مینی mt05

این محصول مناسب برای استفاده در تمام بدن می باشد. نوع آن از انواع لرزشی و دستی بوده و فاقد مادون قرمز است. این محصول با گرانتی 912 روزه از نمایندگی آبی سلامت قابل خریداری است. همچنین برای خرید انواع ماساژور می توانید از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

ماساژور mt10

نمایندگی خدمات پس از فروش بریسک

ماساژور mt10 دارای 4 برنامه مختلف برای انواع ماساژ می باشد. این محصول با ایجاد گرما بسیار مناسب برای درد های موضعی بدن می باشد. سری این ماساژور قابل تعویض و در 8 نوع مختلف است که امکان دسترسی به انواع مختلف ماساژ را میسر می کند.

ماساژور mt16

این محصول که یکی از انواع ماساژور های دستی شرکت بریسک می باشد مناسب برای دردهای موضعی اسپاسم ها و رفع خستگی عمومی بدن می باشد. برنامه های مختلف ماساژ تنظیم ولوم و تعویض سری های مختلف از ویژگی های این محصول است

ماساژور mt20

مورد استفاده این محصول شرکت بریسک برای تمام بدن می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد آن دارا بودن اشعه مادون قرمز و نوع ماساژ ضربه ای و لرزشی آن است

ماساژور mt30

دستگاه فشار خون brisk ساخت کجاست

توان مصرفی این ماساژور 50 وات بوده و مبع تغذیه آن باتری است. این محصول قابلیت استفاده از مادون قرمز را دارا می باشد

ترازو bs10

این ترازوی نفر کش که از انواع دیجیتال می باشد با دقت اندازه گیری 50 گرم و قابلیت های تراز کردن خودکار و خاموش شدن خودکار جزو بهترین نمونه های ترازوی دیجیتالی در بازار است.

ترازو bs12

این ترازو دارای سیستم خاموشی خودکار بوده و فاقد شاخص های سلامت است. منبع تغذیه این ترازو نفر کش باتری قلمی میباشد و ماکسیمم وزن قابل تحمل این وزنه 180 کیلوگرم میباشد

ترازو bs14

ترازو bs14 محصول زیبا و با دوام شرکت بریسک است. این ترازو باصفحه شیشه ای و نور آبی کم رنگ جلوه خاصی به محیط خود می دهد. همچنین دقت اندازه گیری 50 گرم و حداکثر وزن قابل تحمل 180 گرمی از دیگر ویژگی های این محصول است

ترازو bs16

این ترازوی زیبا کاربردی شرک بریسک از انواع دیجیتال بوده با رنگ زمینه مشکی و فحه نمایش بسیار نورانی. دقت این ترازو 50 گرم است و با داشتن حجم و اندازه ظریف و در عین حال با دوام یکی از بهترین ترازوهای شرکت بریسک می باشد.

ترازو bs18

Bs18 یکی دیگر از انواع ترازوی دیجیتال شرکت بریسک است. جنس بدنه آن پلاستیک و وزنش حدود 1.7 کیلوگرم است. شرکت آبی سلامت این محصول را با 912 روز گارانتی برای مرف کنندگان عرضه می کند

ترازوی bs20

شیردوش باتری شارژی بریسک

این ترازو دیجیتالی با قابلیت تنظیمی خودکار و خاموشی خودکار دارای بدنه پلاستیکی و وزن 7/1 کیلوگرم می باشد . این محول در نمایندگی ابی سلامت با گارانتی بریسک 912 روز عرضه می شود

ترازو عقربه ایsh301

این ترازوی شرکت بریسک با دارا بودن صفحه نمایش آنالوگ از نوع دیجیتال متفاوت می باشد و مناسب برای سلیقه های خاص در انتخاب این نوع محصول است.

شیردوش باتری شارژی بریسک

از ویژگی های منحصر به فرد این شیردوش برقی قابلیت استفاده از باتری شارژی، قابلیت استریل کردن، مکانیسم خودکار و ریتم پمپی شبیه مکیدن نوزاد می باشد و با متل کننده نرم سیلیکنی باعث حفط آرامش مادر و جلوگیری از احساس درد در سینه می شود.

رطوبت سنج ht33

این دستگاه که از انواع رظوبت سنج های دیجیتالی شرکت بریسک می باشدبا دارا بودن رطوبت سنج حرارتی و سنسوربسیار حساس رطوبتی یکی از بهترین رطوبت سنج های دیجیتال است

بالش مموری سایز مدیوم mp10 و mp20

بالش مموری mp10 و mp20 دارای روکش کتان بوده و از جنس فوم نرم ساخته شده. این محصول شرکت بریسک با ترکیبات ضد کپک گرد وغبار و کنه خانگی مناسب برای افراد دارای الرژی و آسم است.

بخور سرد 5/4 لیتری hu10

دستگاه های بخور بریسک که به دو صورت سرد و گرم و در مخازن با حجم متنوع تولید شده اند قابل استفاده برای مکان های مختلف بوده و نیز قابلیت رسوب زدایی آب را دارا می باشند.

  • Hu12 بخور سرد با مخزن 5 لیتری
  • Hu20 بخور سرد با مخزن 5 لیری
  • Hu 24 بخور سرد و گرم با مخزن 5/5 لیتری
  • Hu26 بخور سرد و گرم با مخزن 6 لیتری
  • Hu28 بخور سرد و گرم با مخزن 5/4 لیتری

گوشی پزشکی hsc30

شرکت بریسک با تولید گوشی پزشکی hsc30 خدمت بزرگی به جامعه درمانی و امر سلامت جامعه کرده است. این نوع از گوشی پزشکی با وزن سبک و جنس آلمینیومی و همچنین استفاده از دیافراگم بسیار حساس و دقیق امکان تشخی دقیق داهای با فرکانس های مختلف را برای پزشک میسر می کند.

نبولایزر کمپرسی بریسک

دستگاه های نبولایرز کمپرسی بریسک (ریزپاش) برای مصرف دارو در بیماران مبتلا به بیماری های تنفسی استفاده می شود. نبولایز با پودر کردن دارو تحت فشار و اسپری کردن آن برای بیماران تنفسی امکان استفاده و جذب حد اکثری دارو را توسط ریه بیمار فراهم می آورد انواع نبولایزر های کمپرسی بریسک با گارانتی 912 روزه شرکت آبی سلامت عرضه می گردد

انواع نبولایزر بریسک

  • Cn-136
  • Cn-116

فشارسنج عقربه ای بریسک

فشارسنج عقربه ای بریسک

فشار سنج های عقربه ای (آنالوگ) بریسک ساخت بریسک آلمان جزوقدیمی ترین وسایل مورد استفاده در امر درمان بوده اند. این نوع فشار سنج دارای وزن سبک و قابلیت حما و نقل آسان بوده و برای بازوهای بت قطر متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند

انواع فشاز سنج عقربه ای بریسک:

  • فشار سنج عقربه ای hs20 a
  • فشار سنج عقربه ای hs20 c
  • فشار سنج عقربه ای hs20 c-1

پالس اکسیمتر بریسک

پالس اکسیمتر بریسکاکسیژن سنج خون (پالس اکسیمتر) دستگاهی کاربردی برای سنجش میزان اکسیژن خون در افراد است.پالس اکسیمتر po16 بریسک با دارا بودن وزن بسیار کم و سنجش دیجیتالی میزان اکسیژن خون در بیماری های مختلف که بر سطح اکسیژن خون اثر می-گذارند کاربرد دارد. آبی سلامت مفتخر پالس اکسیمتر po16 را با گارانتی 912 روزه عرضه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *